Cene polovnih Dacia vozila

prethodna tema - sledeća tema

MitarMrgulic

Nije baš realna cijena...ovaj auto nov je kostao manje od 10 hiljada eura, znam jer sam tad gledao mog MCV-a, ali nije ga bilo u ponudi u ovoj kombinaciji sa 0.9 motorom, tad su bili 1,0 i 1,2 benzinci i 1,5 dci, koji je koštao manje od 10 hiljada eura,  tako da ima smisla što je neko primjetio, da je ovo auto bila narudžba i nešto rađeno po specifikaciji, treba vidjeti gdje mu je prva registracija....

Auto sa cca 7 godina starosti i oko 100 hiljada km na satu, treba se kretati oko pola cijene novog, da bi meni bilo dobra kupovina... bez obzira na stanje cijena ranije i danas.

Kolega Filip je u pravu, sada je isplatnije kupiti novo, jer polovnjaci se prodaju po cijenama po kojima su kupljeni  :trk: :yes:

MitarMrgulic

Citat: saša61beograd poslato 22.12.2024. - 08:33Piše manuelni,a zapravo je automatski,robotizovani menjač!?
Još jedan razlog za izbjegavanje, sa tim mjenjačima korisnici nisu bili zadovoljni, pa je brzo smanjen ili uklonjen iz ponude...

Mare

Citat: MitarMrgulic poslato 22.12.2024. - 19:30Nije baš realna cijena...ovaj auto nov je kostao manje od 10 hiljada eura, znam jer sam tad gledao mog MCV-a, ali nije ga bilo u ponudi u ovoj kombinaciji sa 0.9 motorom, tad su bili 1,0 i 1,2 benzinci i 1,5 dci, koji je koštao manje od 10 hiljada eura,  tako da ima smisla što je neko primjetio, da je ovo auto bila narudžba i nešto rađeno po specifikaciji, treba vidjeti gdje mu je prva registracija....

Auto sa cca 7 godina starosti i oko 100 hiljada km na satu, treba se kretati oko pola cijene novog, da bi meni bilo dobra kupovina... bez obzira na stanje cijena ranije i danas.

Kolega Filip je u pravu, sada je isplatnije kupiti novo, jer polovnjaci se prodaju po cijenama po kojima su kupljeni  :trk: :yes:

Kod tebe nema inflacije?

MitarMrgulic

Ima, ali mi ponos ne daje, da plaćam nešto staro par godina po cijeni novog.

Ni svog Logana MCV ne bih tako prodavao, bio bih pošten, pa koliko može. 

Veterinar

https://www.garaza.rs/garaza-test-dacia-sandero-0-9-tce-easy-r/

 Te godine se prodavao, koliko se secam, u Sanderu, Loganu i Loganu MCV. Nisam cuo da je menjac nekome pravio problem. Bio je kratko na tržištu, pa je pitanje delova i sigurno nema polovnim nenjaca. Kombinacija motor, menjac i karoserijska varijanta su prva liga. Da li bih kupio? Ne. Ne po toj ceni i sa tim menjacem, ali samo iz razloga navedenih malopre.

saša61beograd

#1265
Da li novu ili polovnu Dačiju? Na cenu nove Dačije treba dodati još 500-600 evra za registraciju i full kasko (obavezno).A za godinu dana još skoro 800-1000 evra opet za registraciju,kasko i mali servis.Tako da je kupovina novog sada samo za one sa debelim nervima.
Po meni najisplativija je kupovina druge generacije sa benzincem,bilo kojim,od prvog vlasnika.Ako nema,vredi sačekati.
Naravno,da je nova (treća) generacija u svemu bolja,ali sve to košta duplo.A duplo je mnogo.
A kredit treba vraćati,sa kamatom ili bez.Ko ima garantovane prihode i rashode u narednih 3-7 godina,onda samo napred.


Zoran

Saša, ja razmišljam isto tako. Kupio sam 2017.- to godište za 30% od novog, aktuelne generacije.
Sam svoj gazda - vazda.

fillip

Sta mislite o nekim alternativama za Dacia-u, ovo moze da se nadje nekih 5-6 godina staro, benzince limuzine gledam:
Citroen C-ELYSEE 1.2, Fiat Tipo?

Druga opcija je nekiih 8-10 godina staro sledeci: Hundai i30, Pezo 3008, Oktavija itd. Slobodno navedite jos neke modele koje bih mogao gledati, neki citroen, skodu itd.Ja sam vise za mladji automobil, od prvog vlasnika makar i skromnijih mogucnosti, ali mozda gresim.

Zoran

Sve sam to detaljno vagao i analizirao.
Moja orijentacije je Dacia iz više razloga:
 - može vući prikolicu 1100 kg
 - dosta alata imam za popravljanje
 - prilično je već poznajem
 - ne krade se puno
 - gume nisu skupe
Sam svoj gazda - vazda.

Veterinar

Dobra servisna mreža, polovnjaci drze cenu, ima polovnih delova, niko nema ovakav forum.

Mare

Škoda Rapid takođe. Ima da se provere 1.0 tsi do 150k km.

dekiv68

Citat: fillip poslato 25.12.2024. - 11:33Citroen C-ELYSEE 1.2
Nadam se da nije 1.2 PureTech.
Na pomolu krivična prijava protiv Stellantisa zbog pouzdanosti motora 1.2 PureTech https://autorepublika.com/2024/12/25/na-pomolu-krivicna-prijava-protiv-stellantisa-zbog-pouzdanosti-motora-1-2-puretech/

Mare

Kao i svaki zupčasti, taj kaiš menjati na 50-60k km. Pa i fabrički.
A vrlo lako se proverava stanje istog - odvrneš čep i vidiš da li valja ili ne.

LeNgenda

Aaaaaaali i skinuti karter i očistiti sito uljne pumpe, bilo trunja ili ne.
Интелект не може да се глуми. То је ипак наш терен.

Veterinar

#1274
Citat: fillip poslato 22.12.2024. - 13:37Ne razumem za tablice.

Tablice su nove. Pise da je prvi vlasnik, ali ima nove beogradske tablice. Kako nove? Nove u sledećem smislu. Jedan automobil sam registrovao 2011. godine, imao je tablice sa tri cifre koje su počinjale nulom. 2016. godine sam registrovao automobil, tablice 1027-FI. 2022. godine sam registrovao automobil, tablice 2382. Mislim da je auto u oglasu imao tablice 2900 i slicno. Dakle, tek izdate. Naizgled beznačajno, ali bih pitao uvek zasto je tako. Izgubljene, ostecene, imale kvacice na slovima (sto vise nije aktuelno) , promena adrese ako se doselio covek u Beges, da li je bio dugo neregistrovan (i zašto) ili je mozda, ali ipak moguce, auto bio lupan, pa ima nove tablice.
  Setih se oglasa gde je auto imao nove tablice, nikad nije udaran, a  na okviru tablice pise "Crash centar".   :doh: