Ugradnja gasa Da ili Ne?

prethodna tema - sledeća tema

sinnet

Pozdrav drugari
u pretrazi nisam naišao na temu za motor 1.2 i 1.0 sa ugrađenim plinom.
Da li nemamo takva iskustva ili je poznato da ovi motori ne trpe gas iz nekog razloga?
U kupovini sam ovih dana...meseci
Sve tece,a narocito se u tome istice Dunav.

Veterinar

Za 1.0 nisam cuo niti upoznao nikoga ko je ugradio plinski uređaj. U 1.2 ide.

slavko_bgd

Nema iskustava sa ugradnjom plina u 1.0sCe 75ks. Teoretski ne bi trebalo da bude nikakvih problema u vezi sa samim motorom i njegovim radom jer je snaga po cilindru 18.4kW, zapremina po cilindru 330cm3 i ubrizgavanje je "port". To znači da bi bilo koji iole pristojan uređaj trebalo da ga proprati. Imao sam prilike da vidim usisnu granu i layout motorskog prostora u Sandero2 sa ovim motorom i za mene bi izazov bio bušenje usisne grane i smeštaj plinskih dizni. Ono što ne znam je da li sistem ubrizgavanja benzina ima ili nema neke specifične strategije koje bi mogle biti problematične za rad na gas i ne znam da li bi tokom vožnje na gas nivo benzina opadao do nule. Da imam takav auto usudio bih se sam sebi da ugradim gas i da učim na svom automobilu.

Mare

I, kakva je situacija sa 0.9 tce i plinom u 2020. godini? :ces:
Planiram kupovinu novog Logana MCV Stepway sa pomenutim motorom i ono što mi se ne sviđa kod tog motora jeste potrošnja pri 120-130 km/h koja se vrti oko 7-8 litara benzina. Po gradu troši toliko i to je realno. Magistrala - upaljač.
Konstrukcijski motor, koliko sam video, nema nikakvih mana. Pre par dana sam obavio test vožnju, doduše u Sanderu i mogu reći da sam oduševljen motorom.  :dobro:

Mesečno prelazim 2000-3000 km, pa bi mi ugradnja LPG itekako značila. Ali se ugradnjom gubi garancija. Da li voziti na benzin i očekivati veći potrošnju (cca 7 litara) ili rizikovati i ubaciti LPG?

Keka

Koliko vidim na zvanicnom sajtu trenutno nemaju u ponudi MCV.

Ja bih sacekao malo, ozbiljno su krenuli sa 1.0 TCe sa fabrickim TNG, mozda bude u ponudi i kod nas.

Potrosnja pri velikim brzinama nije do motora nego do aerodinamike koja je na nivou fasadne cigle. Ako je verovati najavama, nova generacija ce biti mnogo bolja po tom pitanju.

U krajnjam slucaju, sa takvom kilometrazom ozbiljno treba razmotriti i dizel opciju.
Valjda mogu i ja jednom u zivotu da budem svaki dan pijan!


Mare

#515
Da, MCV nema više u ponudi i rasprodaju ono što im je ostalo.
Trenutno nemam dovoljno novca za dizel - ni sa učešće ni za ratu.

Veterinar

Kupio bih MCV 0.9tce na rasprodaji sa ubijenom cenom (svakako koja prati pad vrednosti zbog godišta, ali imaj u vidu i pojavu novog modela (nema veze sto nije MCV) i ugradio tng uređaj nakon razrade motora. MCV nove generacije ocito ce biti kasnije u ponudi. Svakako skuplji nego sadašnji MCV, po svemu sudeći.

Mare

Ma da, nikakav problem oko toga što je model na zalasku. Ne smeta mi što je 2019-to, ionako su mi u startu rekli daje cena na sajtu jedna, ali da zbog izlaska novog modela daju popust.

Ako sam dobro skontao činjenice o robusnosti malenog 0.9 tce - može dubije stotine hiljada bez problema, a problemi sa plinom su nastali zbog lošeg kvaliteta samog goriva?

Koliko traje razrada za 0.9 i koji TNG sistem bih mogao ubaciti u njega?

Veterinar

Cenu spustaj vise, jer ce biti dve godine star za mesec i po.
Na osnovu iskustva hrvatskih taksista može da osvoji preko 300000km bez sekiracija.  :ne:

Slavko_bgd ce dati najbolju preporuku vezano za ugradnju uređaja.

slavko_bgd

http://www.daciaforum.in.rs/index.php?topic=619.msg219562#msg219562

To je ono što je prethodnih godina masovno ugrađivano i pokazalo se kao dobro za 0.9tCe .
Ono što je specifično za ugradnju plina na 0.9tCe je velika dužina gasnih creva od brizgaljki do usisne grane.
To zahteva brz kompjuter, brze injektore i neke strategije podešavanja da bi se kompenzovala ta dužina.
Polako vozila sa tim motorima izlaze iz garancije i očekuje se masovnija ugradnja gasa, pa ćemo nadam se imati pozitivna iskustva sa kojim još aftermarket uređajima i opremom će ti motori dobro raditi na gas.

Mare


jovan

MCV se više neće proizvoditi, a Sandero se seli u Maroko.
U Evropi će se prodavati Duster, Logan i Stepway.

Vožnja 0.9 tce na LPG je fenomenalna i izuzetno povoljna.

Slavisica

Zdravo svima.
Premestite u adekvatnu temu, ako sam promasio.
Ima li ko iskustva sa fabrickim tng u novim Dacijama 1.0 tce? Mislim da je i to Landirenzo uredjaj.
Vredi li doplatiti, kakva je pouzdanost, potrosnja?

slavko_bgd

#523
http://www.daciaforum.in.rs/index.php?topic=10873.msg222897#msg222897

Na kraju krajeva, u prve 3 godine(ili 5 god sa produženom garancijom) ili 100kkm kupac novog Dacia vozila nema ništa sa kvarovima. A u tih 100kkm se uštedi na razlici u gorivu cca 2000€. Službeni Logan2 0.9tCe koji sam vozio tokom 2017 godine trošio je oko 7.5L plina (7.399l/100km prosek potrošnje za vreme mog korišćenja tog vozila u najrazličitijim uslovima vožnje). Motor 1.0tCe je evolucija motora 0.9tCe, plinski uređaj na 1.0tCe je unapređen i sigurno je bolji od prethodnog, tako da ja lično kada bih kupovao bilo koju Dačiju uvek bih kupio tu kombinaciju motora i pogona.

Slavisica

Hvala na odgovoru. Imas li neki info kolika je razlika u potrosnji benzin/tng?