Ugradnja gasa Da ili Ne?

prethodna tema - sledeća tema

jasho

 :to: ma jesam Keka, i matematika kaže za 10 meseci uloženo se vraća u mom slučaju :ces:

saša61beograd

Citat: Keka poslato 30.01.2012. - 21:12
http://www.lovatogas.co.rs/kalkulator-ustede.php

Iskalkulisite vase dileme ovde.
Malo naivna računica.A kad će se isplatiti originalni fabrički sistem za ubrizgavanje benzina?Plaćen je debelo,koristi se samo za "potpalu",i dalje mora da se održava...Znači bačene pare!Ako već pravimo računicu neka bude poštena i kompletna.

Loganovac

#122
Uvek sam se trudio da računica bude poštena i kompletna.
Međutim, da li je moj zajeb(?) što sam krvavo platio "fabrički sistem za ubrizgavanje benzina", odnosno samo 4 dizne jer, ko ne zna, benzinski ECU i svi senzori i dalje upravljaju radmo motora na gas, dovoljan razlog da tvrdoglavo plaćam 140 dinara litar goriva umesto 70 samo da bih adekvatno amortizovao svoje grdno ulaganje od stotinak evra pri kupovini automobila? Čak i u fabričkim ugradnjama plina benzinske dizne su neophodne za ovakvu konstrukciju motora.
Neka priča ko šta hoće, uvek vredi ugraditi, nema tu "koliko prelaziš godišnje" i slično, a ja sam za sada svojim BRC-om zadovoljan, i-haj!
Daleko bilo da nekoga nagovaram da ugradi uređaj, daleko bilo, plaćajte benzin kad imate, a i ne trebaju mi NIS-ove nindže za vratom...  :Smiley:

Okolnost: kipuća voda - krompir omekša ali jaje otvrdne.
Dakle, ne žalite se na okolnosti već razmislite od čega ste napravljeni.

sasasaas

#123
Ja moram potpuno sa se slozim sa svima koji misle da se TNG uredjaj isplati. I kod mene hvala bogu za sada radi sve kako treba, jeste da je skupo pogotovo kada ugradjujete u nov automobil, ali po mom misljenju se isplati (jos uvek). Po mojoj racunici ja sam platio oko 1000 e ugradnju gasa sa svim sitnim troskovima i po za sada predjenoj kilometrazi vratio sam 250e. Moj se uredjaj isplati kada predjem 20 000 km a posto mesecno predjem izmedju 2-2.5 x 1000 km moj se gasni uredjaj isaplati za nekih 10 meseci.
Sto se mene tice racunica je jasna.

Veliki pozdrav.

miki-bgd

Kako je krenulo, postavlja se veliko pitanje da li vredi sada ugradjivati gas  :badmood: Uskoro treba da uzmem auto, ali cu sigurno debelo da pricekam sto se tice gasa, da vidimo kakvo ce stanje biti dalje. Skoro 1000evra ugradnja (u servisu uz ocuvanje garancije)...

Sir Oliver

Opet jeftinija vožnja. Malo manja razlika, ali opet znatno jeftinija.
I drink to make other people more interesting.

Keka

U trenutnoj situaciji na trzistu naftnih derivata treba dobro razmisliti.

Prosecna potrosnja TNG ~9 l/100 km plus benzin za potpalu = ~800 din/100 km (bez servisiranja uredjaja za TNG i bez povremene voznje na benzin)
Prosecna potrosnja benzina ~7 l/100 km = ~1050 din/100 km.

Valjda mogu i ja jednom u zivotu da budem svaki dan pijan!


ppejic

Meni je potrosnja uvek za 1l veca od potrosnje na BMB. Tako da pretpostavljam da bi mi i prosecna potrosnja bila za 1l veca.

Treba uzeti u obzir isve vece cene svih derivata, pa razlika u ceni BMB/TNG nije vise 0.4E vec preko 0.6E

saša61beograd

Gorivo će svakako biti skupo ubuduće,a odnos plin/ benzin otprilike ovakav kao sad.I svakako da je na plin jeftinije,ali ne jeftino.Skoro sam se bavio računicom,potaknut poskupljenjem benzina i došao do uštede od nekih 13% godišnje ukupnih troškova vezanih za posedovanje i vožnju automobila.I opet nemam nameru da ugrađujem plin čak i kad je to 400 a ne 1000 evra;jednom nedeljno ću koristiti javni prevoz ili autoputem voziti 110 km/h umesto 130 km/h i eto uštede od pomenutih 13%.
A i tih 13% ću rado platiti samo da nemam veze sa svim onim iz teme "kvalitet i cene plina".Mislim da na benzinu generalno manje kradu (i kvalitet i kvantitet) pa se manje osećam kao ovca,a to vredi platiti.

bocca

i dalje mislim da ako neko ima 500e, i ne zna sta ce sa njima, nema bolje investicije nego da ugradi gas. naravno, ako prelazi barem 10ak hiljada godisnje.

sibelius

potpuno se slazem. uvek glasam za gas.

Loganovac

Citat: saša61beograd poslato 21.03.2012. - 23:09
...jednom nedeljno ću koristiti javni prevoz ili autoputem voziti 110 km/h umesto 130 km/h i eto uštede od pomenutih 13%.

Ako cele nedelje koristiš javni prevoz a autoputem voziš na gas 80km/h mogao bi da uštediš 63%.

I mislim da je zabluda da je veći problem sa oscilacijama u kvalitetu gasa u odnosu na problem sa kvalitetom benzina, dapače! Zamena teza...
Okolnost: kipuća voda - krompir omekša ali jaje otvrdne.
Dakle, ne žalite se na okolnosti već razmislite od čega ste napravljeni.

Nikolagavijal

Gas uvek!
Bas zato da bih vozio kako i kad mi se ćefne...i uzivao u sazananju da to moje zadovoljstvo kosta manje nego da se ne znam kako lomatam da snizim potrosnju na benz.
Druga je stvar sto su "ovi" obesmislili priču prodajući uređaj od cirka 500e za duplo...i uz to ne daju garanciju 5god...i uz to vređaju inteligenciju da je uređaj kvalitetan i toliko kosta...umesto da ponudom ugradnje gasnog uređaja po trzisnim uslovima podignu konkurentnost svog brenda i sledstveno prodaju.
Samo su zaboravili da je vreme kada je Dacia bila ubedljivo best buy i kada je to moglo da prođe iza nas...

Sir Oliver

I drink to make other people more interesting.

saša61beograd

Loganovac,informaciju u čudnom i promenjljivom odnosu propana i butana u TNG-u upravo smo od tebe dobijali.
Ako baš hoću benzin mogu da natočim u svoj (baždaren) kanister pa da sam 100% siguran koliko sam platio.A sa plinom nema provere,ima samo "na poverenje".A poverenje (poštanje) i pumpadžije,to je stara priča.
A zamena teza (školski primer!) je upravo tvoj komentar mog načina štadnje onih 13%.