Koju Dačiju odabrati

prethodna tema - sledeća tema

wvojin

Logan Ph2 Laureat!! Bez razmisljanja. :too:
Dacia Logan 2005, 1.4MPI + LPG,
Dacia Logan 2010, 1.5 dCi

Vihor

bilo koju, nema greske   :respect:
Sve što radi na struju ima beli dim u sebi. Kada taj beli dim jednom izađe, to više nikada neće ponovo da radi.

zac


Keka

Valjda mogu i ja jednom u zivotu da budem svaki dan pijan!


zac

 :cekicem: Novu, ispod cekica.  :kava:

LeNgenda

Интелект не може да се глуми. То је ипак наш терен.

DarioGTI

LeNgenda care, imas piće!!  :ziveli: :ziveli:
Nekada:
'03 SupeRNova E7J LPG Europa - 219.200km (prodan)
'07 MCV K4M LPG Laureate A/C- 55 000km (prodan)
'02 SupeRNova E7J LPG Europa - 114.150km (prodan)
A tu je još:
'05 Logan K7M Laureate A/C - 200.000km and counting (HR)
'21 Sandero 1.0 ECO-G H4Dt LPG Comfort - 10.000km (HR)

LeNgenda

Ja tu vidim cetiri krigle... :dance:
Интелект не може да се глуми. То је ипак наш терен.

Dexterslab

Duster je tako shmekerski........................
Zivot se ne meri momentima kada udahnemo, nego momentima koji nam oduzimaju dah! :)

igorsnegi

Zovem se Igor,iz Obrenovca sam i imam u planu da kupim polovan automobil Daciu Logan.Još nisam odlučio koji model ću uzeti jer mi je potreban automobil koji će prelaziti 100 km dnevno zbog posla.Molim vas da mi preporučite model koji će zadovoljiti moje potrebe tipa kilometraža,troškovi goriva,održavanje a da to ne bude previsoko za naš budžet sa prosečnim primanjem!Dakle,koji model 1.4  benzin-gas 1.6 benzin-gas ili 1.5 DCI?Napominjem i to da nemam garažu i da će auto biti parkiran ispred zgrade (zbog zimskih uslova).Hvala unapred,nadam se da ćemo se lepo družiti... :respect:

zac

#130
Do sada, koliko smo ustanovili, gledaj godista posle 2006. godine..u prvim serijama su se desavali propusti fabrike, elem karoserije nekih serija nisu adekvatno antikorozivno zasticivane pa se sporadicno pojavljuju automobili iz tih serija koji su podosta korodirali. Izgleda da su posle 2006 . taj problem resili i za sada nema slucajeva preterane korozije na novijim dacijama.

Sto se tice motora, sve tri varijante su se prilicno dobro pokazele, sto se tice pouzdanosti. Statisticki gledano niko nije imao preterani problem do 150 000 km.
U dizel varijanti, na tim nekim kilometrazama, se desavalo da zakazu dizne za gorivo, koje nisu ni malo jeftine. Kod benzinaca se desavao otkaz dizni za benzin uglavnom kod vozila vozenih na plin, a i njihove su znatno jeftinije za zamenu od dizel dizni.

Ukratko ovoliko, kolege ce me dopuniti ili ispraviti ako sam negde lupio... sve u svemu najvise zavisi od tebe, tvoje odluke oko odabiru motora.  :wave:

drzarkod

Što mladji sa što manje km  za tvoju namenu tng ubaci jer oni kojj vec voze na tng i dizel dosta prelaze mesecno.

hobbista

Ajde žac, ne preteruj. Čini mi se da je bio jedan slučaj zamene benzinskih dizni - ostalo se svodilo na čišćenje  :ces:
Postao sam Kalif umesto Kalifa  :D

zac

Nisam precizirao da su menjane, pomenuo sam otkaz istih...a tacno je da je u vecini slucajeva ciscenje pomoglo...do sada, koliko se ja secam, imali smo jednu zamenu dizni na benzincu i jednu na dizelu..kod veterinara.. i ne znam koliko promena gasnih dizni... :ces: 

vujanovgoran

Bila je zamena dizni i kod mene, ali uz to i zamena pumpe. Ne mislim da je to merilo za odredjivanje koji motor uzeti. Svako ima svoje razloge i svoja misljenja, ja sam ponovo uzeo dizelasa. Covek treba prvo da odluci sta hoce, forum i teme na forumu ce mu pomoci u odluci. Obicno kazu da, ako prelazis puno km, uzmi dizela. Ono sto smatram da je bitno, je cena odrzavanja, potrosnja i vek motora. Teme tipa crkla dizna i sl. su pojedinacni slucajevi, koje ne treba uzimati u obzir, ali ne treba ni zanemariti.
Dizla je dizla
i opet dizla!!!