Dacia Sandero II

prethodna tema - sledeća tema

samsung

Dacia predstavila novi Logan i Sandero u Srbiji
7 Feb, 2013 - 20:35 Domaće tržište Komentari (23)   English

Preuzeto sa: Topspeed.rs

Kompanija Dacia, koja sa uspehom posluje u okviru Reno grupacije predstavila je tržištu Srbije tri nova modela.   

U pitanju je kompletno modernizovana gama, a tokom jednodnevne prezentacije i test vožnje do Divčibara bili smo u prilici da se upoznamo sa novim ,,loganom", ,,sanderom" i modelom ,,stepvej". Za sva tri automobila predviđena su kompletna unapređenja, pa nema sumnje da će brend Dacia nastaviti sa odličnim prodajnim rezultatima na teritoriji Srbije.

Kada je reč o dizajnu, promovisan je aktuelan stilski pravac koji će nesumnjivo doprineti promeni nekadašnjeg imidža, koji je do skora pratio rumunsku kompaniju. Moderne linije, skladne proporcije i kvalitetnija izrada više nisu iznenađenje, pa će u svim modelima kompanije Dacia kupci sada uživati u potpunom komforu i bogatijoj opremi. Zbog toga i ne može da čudi podatak da je od starta 2004. godine do 2011. godine prodaja sve popularnijeg brenda čak 15 puta veća, što je sigurno najbolja potvrda kvaliteta i pažljivo odmerene cene.

Danas, Dacia u Srbiji osim modela ,,lodži" i ,,daster" nastupa sa pomenutim novitetima, a zahvaljujući kompletno novoj filozofiji dizajna karoserije i organizacije enterijera Dacia samouvereno najavljuje najviše domete. Tako na primer svi modeli serijski dolaze opremljeni klima uređajem, sigurnosnim paketom koji podrazumeva četiri vazdušna jastuka ali i ESP sistem. Takođe, unutrašnjost je dobila skladniji i kvalitetnije izrađeni prostor za vozača i putnike, pa se u sklopu opreme sada može uživati u i čarima novog radio uređaja sa USB vezom i atraktivnog media nav sistema. Nije zanemarena ni praktičnost pa novi ,,sandero" ima 320 litara prtljažnog prostora na raspolaganju, dok je ,,logan" i dalje u samom vrhu klase sa 510 litara. Motori u ponudi organizovani su sa ciljem što bolje efikasnosti, pa se vodilo računa o svakodnevnim potrebama kupaca i što boljoj ekonomičnosti.

Početak ponude rezervisan je za ,,sandero" u verziji 1,2 16v sa 75 konjskih snaga, koji u paketu opreme Ambiance košta 7.790 evra, a po prvi put pomenuti agregat može se poručiti i sa fabrički ugrađenim sistemom na gas, što će osnovnu cenu uvećati za 700 evra. Takođe, kupcima koji žele kompletniju opremu na raspolaganju je ekskluzivniji paket Laureate po ceni od 8.590 evra, a od ostalih motora Dacia poverenje ukazuje proverenim dCi dizel agregatima od 75 i 90 konjskih snaga. Veliku pažnju medija ali i konkurenata privlači i 0.9 TCe motor sa 90 konjskih snaga koji je u ,,sanderu" na redakciju Top Speed magazina ostavio odličan utisak na ruti do planine Divčibare.

Podatak koji će svakako zanimati kupce u Srbiji jeste da se zahvaljujući istoj platformi bazna cena modela ,,logan" i ,,sandero" neće razlikovati. Atraktivni ,,stepvej" sa 0.9 TCe motorom startuje od 9,500 evra, a od dizelaša biće dostupan isključivo sa snažnijom verzijom od 90 ,,konja".

Više slika na sajtu Topspeed.rs

http://auto.blog.rs/blog/auto/domace-trziste/2013/02/07/dacia-predstavila-novi-logan-i-sandero-u-srbiji
pozdrav iz St.Pazove

miki-bgd

Bogami imaju veoma aktivnu kampanju za sandera, eno ih i na youtube, iskocila mi reklama 3 puta danas

Keka

Nisam znao da Sandero ima "automatsko paljenje kratkih svetala". Bar nasi distributeri tako kazu.

Mislio sam da ima dnevna svetla. To kazu i Hrvatski distributeri.



Valjda mogu i ja jednom u zivotu da budem svaki dan pijan!


Vihor

#183
Danas svratio do Francuza u Jagodini, prelepo, za neki dan stize i Logan, vec ima slika ovog sandera, ali nisam mogo da odolim

Sve što radi na struju ima beli dim u sebi. Kada taj beli dim jednom izađe, to više nikada neće ponovo da radi.

LeNgenda

Uuuuuu, dvobojno, volim dvobojno...
Интелект не може да се глуми. То је ипак наш терен.

ppejic

Stigo promo materijal, anketa... Prijavih se za probnu voznju.

Zoran

A obrtomjer kao na Fiatu 132 GLS nekada...
Sam svoj gazda - vazda.

samsung

pozdrav iz St.Pazove

kapsid

Dragi moji forumaši,
morao sam da prokomentarišem na ovu temu  :too:.Vlasnik sam sandera iz 2011 godine(ambience 1.4 +holiday)  platio 15200 KM (oko 7650 Evra) i naravno da sam se obradovao vijesti o novom modelu.Istinski sam ljubitelj logana i tad u BiH nije bio dostupan kad sam kupio Sandera.
Juče sam u Banjaluci svratio u Salon da vidim novog Sandera,i iskreno rečeno, sa  lajički znajem o automobilima, razočarao sam se.Taj novi izloženi sandero je iste crvene metalik boje kao i moj,i gledajući vanjštinu,osim svjetala naprijed i nazad i prednje maske sve mi je isto.Unutrašnjost nije značajno promjenjena.Paket opreme Ambience koji se nudi za 15000 KM(7550 evra otprilike) u odnosu na moj nema:
1.Maglenke(svjetla za maglu naprijed)
2.Metalik boju
3.Radio mp3
4.Zadnje senzore za parkiranje
5.Krovne nosače(poprečne)
6.Rezervni točak
Moj sadašnji auto u odnosu na novi nema:
1.Preklopivu klupu 1/3-2/3
2.Senzor za pojas(meni ništa ne znači jer ne vozim bez vezanog pojasa svakako)
3.Automatsko paljenje kratkih svjetala(po mom mišljenju-meni ništa ne znači)
4.Set za popravku guma
5.Samozaključavanje vozila u vožnji(za sada ne vidim veliki značaj)
6.Hromirani rubovi vent. otvora(ne palim se na to također).

Prednost novog modela je motor 1.2 16v svakako.Kad uporedim opremu,dođe tu negdje i još benefit da je novi model,naravno. :jea:
Kažem ,ponavljam samo me taj izgled u suštini razočarajo osim šminkeraja na svjetlima naprijed ,nazad i maski,ma sve je isto.
Ostaje mi da logana vidim uživo(još ga u BL nema),čini mi se da on izgleda dosta savremenije od prethodnog modela što po mom mišljenju se za Sandero ne može reći.
Molim komentar i mišljenje.
Unaprijed ,hvala,kolege!
:help:

Ne može somun bez najmanje četiri kifle da balansira!

ppejic

#189
Evo mene, da udarim kontru :)  :friends:




Gledajuci ove uporedne slike koje sam napravio za 2 minuta, tacno je, ne vidim ni ja u cemu je razlika. Ima cetiri tocka, jedan volan, sirenu, zadnje brisace, motor, sedista, vrata od sorte, pepeljaru... cak mu je i cena ista  :agr:

Jedino sto je sve zobljenije, modernije, ESP i ABS kao standard, bolji motori, nema suspleh.

Bolje je pitanje, sta si ti ocekivao za tu sumu novca? Ja 2008. za te pare nisam dobio ABS, npr, a sada daju i ESP.


ivan-bgd

#190
Ja ne bih da komentarišem ,kolega je sve rekao u prethodnom postu tj slikama.Razlika je i to baš baš.Unutrašnjost lepša,spoljašnost isto.Moderna, lepih linija,sa standradnom opremom koju stari modeli nisu imali i sa paletom novih boja.Meni se auto sviđa skroz,a na stari model samo podseća i to samo sa strane  ,a maska i zadnji deo na stari ne liče uopšte.Cena 12200 , 1.5,dci 90 ks ,prestige oprema

hobbista

Citat: PPejic poslato 16.02.2013. - 19:03
...bolji motori...
Sa ovim s neću složiti. Savremeniji da, ali i dalje tvrdim da je najbolji benzinski motor 1.6-16V (na žalost 1.4-16V nije ugledao svetlost dana).
Vreme (odnosno kilometraža) će pokazati koliko je dobar izbor turbo trocilindraš  :ne:
Postao sam Kalif umesto Kalifa  :D

ppejic

To htedoh, al' ne rekoh  :respect:

Keka

1.4 i 1.6 8v ce sahraniti bilo koji od navedenih motora, ali su im performanse i potrosnja  :bonk:

0,9 TCe, verovatno i 1.2 16V su projektovani tako da posluze predvidjeno vreme (garancija i malo preko) i onda da kupis nov auto, zato sto se popravka ne isplati. Takav pristup je kod svih proizvodjaca.

Ni jedan od njih sigurno nece preci 700.000+ km koje je presao taksista iz Ivanjice.

Da je razlika samo u sminki-jeste, to govorim od kako je ugledao svetlo dana.

ESP, ABS i 1.2 16V nam nisu dali zato sto su dobri i sto nas vole, nego zato sto ih Evropa tera na to-ne mozes prodavati auto bez ESP, ABS i Euro5 u EU (kod nas znam da ne moze bez ABS, za ESP nisam siguran). Ako sve to dobijes za iste pare za koje ranije to nisi dobijao, a oni i dalje zaradjuju, onda je pitanje ko je tu koga, kada i koliko :mojeovce:

Dalje, taj ESP i zujalica za pojas se dodatno boduju na crash testu nevezano od samog crash testa, pa eto nacina da se sacuvaju postojece 3 zvezdice, mozda i namaknu 4, kad svi ostali auti imaju solidnih 5. O tome smo vec diskutovali, ali ima ljudi kojima je i to bitno. Nisu stavili nove tipove naslona za glavu, mada se ni oni nisu nesto proslavili-slabo stite putnike u slucaju sudara od pozadi. Kakvi li su tek onda ovi stari?

I pored svega recenog, nov auto sa klimom (i ESP) za ~7700 evra....vrlo primamljiva ponuda. Ono sto nije primamljivo je sto izbor nekog jaceg motora i/ili jace opreme dize cenu u nebesa, a medju druge igrace, gde Dacia nema sta da trazi.

Jos jedan bezobrazluk-metalik boja 400 evra.......a za Skodu Rapid 300.  :fiju:
Valjda mogu i ja jednom u zivotu da budem svaki dan pijan!


ppejic

#194
Sandero II dCi je <10kE. Sta mu je konkurencija (sa dizel motorom)?

Fabia 1.6 TDI 13.600E
KIA Rio 1.4 CRDI 12.500 (akcijska)
Clio 1.5 DCI 12.990
.
.
.
.

za razliku u ceni od 2500E besplatna voznja od 30.000 km