Sta vam se dopada, a sta ne na vasoj Daciji?

prethodna tema - sledeća tema

Veterinar

U rikverc je ponekad zaista teško ubaciti, čak i pored pokušaja da prethodno ubacim u prvu, drugu, petu... Ono što se dešava (1.6, a desilo mi se par puta i na Loganu dci) jeste neprecizan menjač kada na velikim obrtajima iz II pokušavam da ubacim u III stepen prenosa. Ne znam da li se to još nekome desilo, ali u nekoliko navrata me nasekiralo.

miki-bgd

@Veterinar
Desava se to sa rikvercom. Ono sto ja uradim je sledece:
- Normalno krenem da ubacim u rikverc (i onda osetim da ne moze dalje - ali ne pustam menjac, drzim tako i lagano guram nazad, cekam da upadne)
- Bas lagano popustam kvacilo, cisto da lizne ( :D ) lamelu da se zupcanici u menjacu mrdnu, i upada u rikverc bez problema.

Tehniku vec nekoliko godina, mislim da smo i pricali na forumu o tome, nije omanulo nijednom. :lazy:  Probaj obavezno kad se desi sledeci put, prestace ti glavobolja oko tog problema  :ziveli:


speedo

Za rikverc jeste potrebno razviti osjećaj, priznajem.
Drugu brzinu sam razvlačio i do blokade i bez problema, i to veoma brzo, ubacio u treću. Takođe i sa 3,5 ili 4 hiljade obrtaja iz druge u treću, nikakvih problema. Nije valjda da je moj šaltung toliko neproblematičan... :ces:

Za sitnice se slažem, prilično je malo prostora, ali mene spašava to što nemam suvozački airbag.

Ljota

Saltanje bez problema, lako i brzo bez greske i otpora!  :dobro:

glavonja3

Saltanje kod mene: problem su 1.-a i 5.-a. Prva kada se ubacuje sa vise brzine od nje, a rikverc standardno kao i kod svih (ali sam navikao da treba prosecno dva puta probati u rikverc ubaciti, bas sam srecan kad ubodem iz prve).

Loganovac

Citat: Ljota poslato 09.01.2016. - 21:07
Saltanje bez problema, lako i brzo bez greske i otpora!  :dobro:

Fala Bogu da neko napisa i nešto lepo o šaltovanju... Osećam potrebu da se i ja ovde zapljunem, menjač radi za medalju svih ovih godina. Doduše, malo se razlikuje od pomenutih, sistem je sa sajlama - svejedno, direktan je, mekan i precizan!  I ne traži posebne procedure. :to:
Okolnost: kipuća voda - krompir omekša ali jaje otvrdne.
Dakle, ne žalite se na okolnosti već razmislite od čega ste napravljeni.

Vihor

Nikad nikakav problem, nikad sa akanjem, laganica, lepo nezno, cista pornografija.    :hihi1:
Sve što radi na struju ima beli dim u sebi. Kada taj beli dim jednom izađe, to više nikada neće ponovo da radi.

zac

Menjac je za medalju  ,za ovih 8 godina kao  na Audiju...precizan bez greske u saltanju....problem rikverca se manifestuje povremeno, ali samo ponovim kvacilo i nikakav problem ..

vujanovgoran

Evo da se i ja zapljunem, sistem sa sajlama, na satu 60000km, radi bez problema.  Kod prvog Logana, sistem sa polugom, na satu bilo 210000km, radio bez problema.
Dizla je dizla
i opet dizla!!!

Vihor

e, a ne dopadami se onaj glupi sraf na sedistu sto mora kad kad da ga stelujem, mislim na naslon, eto samo to.
Sve što radi na struju ima beli dim u sebi. Kada taj beli dim jednom izađe, to više nikada neće ponovo da radi.

lovac

Jes' vala, da su stavili malo veći točak za podešavanje naslona - bilo bi OK.
Točak je mali, i prilikom podešavanja, ne držiš ćošak, već se moraš ''ulogovati'' u udubljenje na točku da bi ga mogao okrenuti.

Osim toga, uvek pomalo popušta. Neretko moram izvršiti dodatno podešavanje, prema napred.

miki-bgd

Taj tocak za naslon je velika boljka. Ne ide mi u glavu zasto nisu stavili lepo na polugu :ne: Kad ocu da oborim sediste  :place:

Takodje imam problem sto hoce malo da popusta povremeno.
Jedno vreme sam imao utisak da se bas brzo pomera, pa posto sam bio u garanciji, otisao sam do servisa da vidim jel ima mozda neki sraf da se dotegne. Oni kazu nema, ne popravlja se mehanicam - i dobio sam zamenu naslona. Ali sad isto radi, povremeno mora da se doteze.

Cak je svojevremeno bilo price oko toga, pa se secam da je neko probusio rupu u samom tocku i uglavio jednu sipkicu koja sprecava okretanje...

lovac

Citat: miki-bgd poslato 10.01.2016. - 17:30
Cak je svojevremeno bilo price oko toga, pa se secam da je neko probusio rupu u samom tocku i uglavio jednu sipkicu koja sprecava okretanje...

To rešenje ne valja jer ne sedim u istom položaju za volanom kada vozim u gradu, i kad vozim nekoliko sati bez prestanka - znači, točak ima namenu da se vrši konstantno podešavanje prema potrebi vozača.
Ali je činjenica da ne valja ni točak (suviše ne mali) ni mehanizam (popušta).

zac

Jeste, tockic popusta..ali neosetno...ja ga podesim i onda vozim dok vidim kroz volan..  :Smiley: :Smiley: :Smiley:
Posto ne primetim kako popusta, navikavam se na sve nizi naslon....pa kad bas zagusti i vise ne vidim put kroz volan ja ga malo zavrtim.... to mu dodje jednom godisnje..otprilike.  :lol1: :lol1: :lol1:

Zoran

Poslije ručka ga otpustim :crazy:  a ako je večera kasno onda ga dotegnem  :bonk:...
Sam svoj gazda - vazda.