Sta vam se dopada, a sta ne na vasoj Daciji?

prethodna tema - sledeća tema

Sir Oliver

16 meseci i oko 19 tisuća pređenih, i još ne naiđoh na nešto što mi se ne sviđa!
Pih, bem ti auto... bolje da sam uz'o polovnjaka - "brendiranog", sa par stotina 'iljada... na njemu bih garant nešto našao!   :write: :wink:
I drink to make other people more interesting.

Jovunalola

There is always an exception to the rule: I before E except after C... so we come to the "seize", like in SEIZE THE DAY!  :)

vlastem

#572
Meni se jedino ne sviđa što rukohvati onako krckaju kada se pipnu, a to su rešili kod novijih modela (Kum mi kupio sada novog stepu, kod njega je to rešeno, i plus ima i komande na (iza) volana za audio)...

+
ona stvar (šta god da je) koja se nalazi između vetrobrana i table, koja se neverovatno uvija i škripi ponekad..

speedo

I kod mene rukohvati krckaju kada se jače naslonim na njega (nogom) ili kada jače stisnem rukom. To je možda i najozbiljnija zamjerka do sada. A za sve ostalo važi - naspi i vozi.

Andrix

Nisam toliko bogat da bih kupovao jeftine stvari

Max28

Ne dopada mi se:
- Sirena - tako je jadna i tiha, da imam utisak da je skinuta se nekog starog fice. Can ni macke na putu se ne uplase kad stisnem sirenu. A i pozicija sirene je mogla biti boja. Desilo mi se par puta, kad mi neko kuce istrci pred kola, da promasim sirenu i ukljucim zmigavce.
- Mekana limarija; narocito na krovu. Kad perem kola, sav se uvija, pa se plasim da jace stisnem da ne propadne.
- Retrovizori; sto se ne preklapaju zglobno kao kod vecine auta. Velicina je dobra, ali steta sto ne mogu skroz da se preklope (dobro bi doslo na parkinzima)
- Sedista; skoro da nemaju nikakvu bocnu potporu pa kad ulazim u krivinu i pri manjim brzinama (60km/h) klizim po celom sedistu. Takodje nemogucnost podesavanja sedista po visini. Ja sam 185cm visok, i kad sednem u auto, glava mi skoro cese krov a od instrument table, ne vidim skoro pola, posto niti mogu sediste da spustim, niti volan da podignem.
- Menjac je mogao imati i malo kraci hod (pogotovo iz prve u drugu) i biti malo precizniji; ali navikne se covek.

Dopada mi se:
- Komfor u kabini,
- Prostran gepek,
- Mala potrosnja,
- Motor lepo radi (bar za sada),....

vujanovgoran

Max28 u pravu si sto se tice sirene, na prethodnom Loganu je bila extra, a ovu sada ni ja necujem, a kamoli neko drugi, i fica je imao bolju sirenu.
Limarija jeste mekana, ali nikada nisam imao problem sa tim
Sto se tice ogledala, ona su preklopiva, samo ih treba malo jace povuci.
Sedista su takva kakva jesu, cak i da imas podesavanje po visini, ne bi ti pomoglo, jer je to najniza tacka.
Volan moze biti podesiv po visini, ali se to dodatno placa. Mislim da to moze za male pare da se promeni. Ja planiram ici do Martina u Jakovo pa da pokusam to da resim.
Kod mene je menjac extra, ima mali i precizan hod. Tip menjaca kod mene je JR5, a kod tebe bi trebalo da je JH3.
Ono sto ti se dopada, sve stoji, ali bi dodao i:
-udobnost
-kod Logana II dziajn koji je mnogo lepsi, takodje i unutrasnjost.
-extremno tih unutra...
Dizla je dizla
i opet dizla!!!

Max28

Pozdrav vujanovgoran-e,
nemam ja problema sa limarijom - to je bila samo konstatacija. Limarija na krovu (barem kod Sandera, ne znam kako je kod Logan-a) je prilicno mekana u savija se(ali se hvala bogu i vraca nazad). Kad pogledas neke scene iz filma gde glavni glumac pretrcava preko krovova raznih automobila, kad bi to pokusao na Sanderu, brzo bi se nasao u unutrasnjosti   :Smiley:
Znam da retrovizor moze da se pomeri, ali mi to sve nekako ide na silu. Vise mi se svidja kad je onako zglobno - pomeris ga unutra i tako ostane; pa ga posle samo vratis.
Izgleda da ste vi (Loganovci) dobili kvalitetniji menjac, posto je kod Sandera ima prilicno dug hod; ali sad sam se vec i navikao na to.
Pozdrav.

vujanovgoran

Nisam ni mislio da imas problem, vec samo da se malo opustis, ipak je to Dacia i treba i malo snage. Isti je kvalitet Logana i Sandera, razlika je samo dali je dizla ili benzinjara. Na prethodnom Loganu imao sam menjac kao tvoj, iako je bila dizla, i na osnovu toga kazem da je sada mnogo bolje (kod dizle). Sve sto pisem,zelim samo da pomognem  :friends:
Dizla je dizla
i opet dizla!!!

Max28


kiconix

Samo da napomenem, retrovizori su preklopivi kao i kod drugih automobila, jedino je potrebna malo veća sila.

Turbo

A mekan krov je mozda i prednost.
Tri grada su me pogodila i nista ni tackice.

Max28

Svaka cast, ako je preziveo tri grada bez posledica   :aplause:
onda i  nije lose sto je lim meksi. Ja jos nisam imao takvih bliskih susreta sa gradom, a pravo da ti kazem i nemam neku zelju da ga tako testiram.

saša61beograd

Citat: Turbo poslato 06.07.2013. - 14:57
A mekan krov je mozda i prednost.
Tri grada su me pogodila i nista ni tackice.
Nije to bio grad,to je bila sugradica.Posle pravog grada Logan je neprepoznatljiv,kao apstraktna skulptura.Video sam to,tuga jedna.Meni je na haubu pao kesten sa 2m visine i ostavio trag.
Meni se ne dopada to što nema zadnji branik;ono što zovemo branikom je obloga branika koga zapravo nema.Napred je već bolje.
Zadnji "branik" brani samo samog sebe,ostane ceo posle čukanja,a udarac prenese na zadnji lim i izvolite kod limara.
A i napred nije dovoljno dobro jer su hladnjaci u donjem delu skoro potpuno nezaštićeni.
Ukratko,ne dopada mi se opšta mekoća tamo gde bi trebalo da je tvrd i jak.Da nije sve pitanje cene,dokazuju branici sa Yuga korala nekad,da može stavio bih ih na Logana.Tako se prave branici:plastika plus metal ispod i odmaknuto od lima. I sve na 4 šrafa,demontaža traje 2 minuta.

zac

Slazem se Sale sa tobom...ovo nisu branici vec ukrasne maske... posebno nazad. Sto se tice Jugovih branika, i noviji imaju tu sinu pod plastikom...moj je IN 2006 i ima sine pod branikom.