Sta vam se dopada, a sta ne na vasoj Daciji?

prethodna tema - sledeća tema

Vihor

Citat: Loganovac poslato 12.10.2010. - 10:22
Pa mogli su umesto sajle koja pomera klapne da postave inkrementalni enkoder i servo motore na klapne vazduha, a mogli su i ispod haube da ubace petolitarski V8 turbo motor, pa su mogli ESP, pa kožna, grejana sedišta, pa znak Ferarija pa...
Jeste, sve se može kad se hoće. A da li bi ti to onda kupio?  :help:


i ja, DACIA zakon   :to:
Sve što radi na struju ima beli dim u sebi. Kada taj beli dim jednom izađe, to više nikada neće ponovo da radi.

taxista1974

Posle 473000 km bio bi red da napisem sta mi se svidja a sta ne svidja na Loganu. Pa da podjem redom.
Svidja mi se:
1) Mislim da na nasem trzistu trenutno ne postoji automobil koji ima bolji odnos cena kvalitet.
2) Minimum elektronike, osim one osnovne, sto je za nas standard i obucenost nasih majstora izuzetno dobra stvar.
3) Veoma prostran i komforan auto, ne bi nabrajao neke druge skuplje i cenjenije modele u koje jedva sednu cetiri odrasle osobe (Fabija, prva dva modela Oktavije, Vektra, Astra i ona nesreca od Punta koju nam Zabari i ova propala drzava uvaljuju)
4) Prihvatljivi troskovi odrzavanja (jeste na pocetku bilo papreno, ali tako je svaki model koji se tek pojavljuje)
5) Uz normalno i redovno odrzavanje veoma pouzdani i izdrzljivi motor i menjac, kako benzinac tako i dizel (nadam se da necete saznati koliko menjac moze da se vozi bez ulja bez posledica)
6) Izuzetno dobra svetlosna grupa i prednja i zadnja, prednji farovi su tek poceli pomalo da gube svoj sjaj, ali i to se resava poliranjem.
7) Ako se setim jos necega bitnog dopisacu, a ima jos puno toga

Ne svidja mi se:
1) Konstrukcija benzinskog motora, mislim na potrebu stelovanja ventila. Pa to je davno izbacena tehnologija. A na dizelu su uradili sa hidro podizacima. Stvarno nema smisla.
2) Preterana sitnicavost, tj podela na nivoe opreme, umesto da su ponudli vise vrsta motora. I stvarno su preterali sa tom sitnicavoscu, pocevsi od onih jadnih svirena pa do zvucne izolacije poklopca motora.
3) Neverovatno lose odradjeni unutrsnji tapaciri na vratima, nacin zatvaranja, tj rukohvat na njima. U mraku ljudi uglavnom ne vide onaj mali prorez, da ga tako nazovem i vuku za rucku za otvaranje vrata (desavale su mi se razne smesne situacije ili zalosne). Zenske osobe imaju veliku sansu da slome nokte. A sto je jos gore, na Sanderu su to ispravili samo na prednjim vratima????!!!!!
4) Mekan lim a velike povrsine i izbocine, mislim na deo od zadnjih vrata prema kraju vozila.
5) Zvucna izolacija, na kojoj su takodje dosta stedeli

I da zavrsim, generalno ja sam prezadovoljan Loganom. Auto koristim u poslovne svrhe i zao mi je sto polako dobija imidz taxi auta a zbog toga se i relativno tesko prodaje i gubi na ceni. Ali sta je tu je. postoji jos mnogo sitnica koje mi se svidjaju i ne svidjaju, ali ne mogu svega da se setim a i ko zna koliko bi jos ispisao.

mladja73

Trčeći il' polako, svi na kraju stižemo na isto mesto.

Loganovac

 :too: Sasvim. Hvala na ovome, treba respektovati iskustvo od skoro 500.000km u Loganu.

Samo da te obavestim, bio je u ponudi benzinski 16V motor, koji takođe ima hidraulične podizače ventila.
Okolnost: kipuća voda - krompir omekša ali jaje otvrdne.
Dakle, ne žalite se na okolnosti već razmislite od čega ste napravljeni.

david

#259
Ah taj 16V, nisam znao a da sam znao ne bi bilo sada uzdaha. Taxista svaka cast na textu...

Veterinar

1.2 16v - cuo sam, 1.4 16v u Loganu -  :ne:.

Dragan.vi


taxista1974

Hvala na cestitkama, svima zelim ovoliku kilometrazu. 16V se kasnije pojavio u ponudi, 2006. ga nije bilo. Bilo ih je u Meganima.

Zoran

Hidro podizači se ne šteluju samo se kupe i ugrade kad crknu a crkavaju na mercedesu na 200 000 km. Pa ti vidi đe tu nračunica.

                   Zoran
Sam svoj gazda - vazda.

Loganovac

Najviše zbog toga i nisam hteo da kupim Mercedesa.  :Smiley:
Okolnost: kipuća voda - krompir omekša ali jaje otvrdne.
Dakle, ne žalite se na okolnosti već razmislite od čega ste napravljeni.

Keka

 :offtopic:

'Bem ti Mercedes, meni na Kadetu guraju 250.000+ km  :too:
Valjda mogu i ja jednom u zivotu da budem svaki dan pijan!


Jelenko

Citat: Keka poslato 13.10.2010. - 20:37
:offtopic:

'Bem ti Mercedes, meni na Kadetu guraju 250.000+ km  :too:

Svaka cast,ali javi se kad bude milion,od starog mecka gura 600.000km.....jest da je se ofucala al ide :hall:

Zoran

Ja vozim Mercedes L508 DG već petnaest godina (sada ima 25 godina i ja sam prešao sa njim 400 000 km a imao je 600 000 km kad sam ga kupio ali nema hihropodizače). Moj brat je imao sličnog 410 D sa hidropodizačima i znam kako reaguje kad mu neko to spomene...

                                                                                                              Zoran
Sam svoj gazda - vazda.

dizelas

Taxista, svaka ti je na mjestu :jea:, minimum elektronike je ono čime Dacia poentira u našim uslovima i što me, između ostalog, privlači da je kupim ako ikada uspijem prodati Astru za koliko-toliko normalne pare. U Bosni nam u Decembru uvode uvoz Evro 3 polovnjaka starih do 12 godina, a nekako istovremeno bi mogli ukinuti vize, ne možeš prodati auto, nema šanse :ranting:.

Sa druge strane, jesam malo šokiran potrebom štelovanja ventila kod 1,4 i 1,6 mpi, mislio sam da je to ukinuto i kod Zastava novijih godišta. Pa moj stari pasatčina karavan TD iz '87. je imao samoštelujuće ventile.

taxista1974

Citat: Zoran poslato 14.10.2010. - 17:21
Ja vozim Mercedes L508 DG već petnaest godina (sada ima 25 godina i ja sam prešao sa njim 400 000 km a imao je 600 000 km kad sam ga kupio ali nema hihropodizače). Moj brat je imao sličnog 410 D sa hidropodizačima i znam kako reaguje kad mu neko to spomene...

                                                                                                              Zoran
Pominjao sam vec kolegu koji ima Logana 1'5 dci, 05. godiste, trenutno zaostaje zamnom sa kilometrazom, isto ima preko 440 000, i nikad ali i slovima nikad nije imao problema sa ventilima, odnosno stelovanjem ventila. Motor bukvalno nikad nije otvoren. Moj dobar prijatelj, mehanicar, inace uza specijalnost su mu Mercedesi, dizeli, mi je rekao da je stelovanje ventila Mercedes izbacio jos na modelu 123 D, onom cuvenom gastarbajterskom. I tako se udaljismo od teme svidjanja i ne svidjanja na Daciji.