DACIA - Lodgy novitet u 2012. godini

prethodna tema - sledeća tema

VaskezNS

Upravo stigao iz Kladova, kao i prošle godine i ove mi nije promaklo malo "industrijske špijunaže"  :whistling:

Obratiti pažnju na drugu baržu i prvi red vozila (prvo je bele boje)  :cul:





Ali ono što mislim da sam video, tj. da nisam video - nema nijednog Logan limuzine, samo MCV...  :place:
Ovo je mesto za sLogan ;-)

hobbista

Bzvz je sto su izbacili iz ponude 1.6-16V, a ostavili osakacen 1.6-8V  :banghead:
Postao sam Kalif umesto Kalifa  :D

DarioGTI

Slažem se sa Hobbistom! Taj potez mi nije baš jasan, a pogotovo što je i 1.6 8v oslabljen na 85ks zbog Euro normi. Zašto izbaciti 1.6 16v, provjeren motor koji se ujedno već ugrađivao u Dacie i koji odgovara toj gami (provjeren, pouzdan, trajan), a ubaciti 1.2TCE koji se po meni nikako ne uklapa u ovu gamu iz razloga spomenutih i zagradi. Ne kažem da 1.2 TCE nije dobar motor (dakako i lančana distribucija ima svojih prednosti kao i turbo odnosno moment, ali naravno i mana), ali bih osobno prije uzeo atmosferskih 105ks iz 1600 kubika nego 115ks iz 1200 turbo punjenih kubika.

Dodajem i da sam vozio Renault Wind 1.2TCE i nije me nešto oduševio snagom tj momentom, nekako mi se čini da bi i MCV sa K4M motorom bez ikakvih poteškoća držao korak sa 1.2TCE.
Nekada:
'03 SupeRNova E7J LPG Europa - 219.200km (prodan)
'07 MCV K4M LPG Laureate A/C- 55 000km (prodan)
'02 SupeRNova E7J LPG Europa - 114.150km (prodan)
A tu je još:
'05 Logan K7M Laureate A/C - 200.000km and counting (HR)
'21 Sandero 1.0 ECO-G H4Dt LPG Comfort - 10.000km (HR)

speedo

Vjerovatno im je 1.6 16v bio skup za proizvodnju.

hobbista

Gledam nesto... masa praznog vozila (u zavisnosti od opreme) sa 1.2 TCe je od 1.267 do 1.280 kg, dok je ukupna dozvoljena masa od 1.818 do 1.885 kg.
A sve ovo znaci da ce taj motor cesce da bude preko 3.500 obrtaja nego ispod -> bice interesantno videti potrosnju u realnim uslovima. Mozda ovaj moj orman i ne trosi mnogo :)
Postao sam Kalif umesto Kalifa  :D

Keka

#140
1.6 ima zapravo 82 KS, dok 1.2 TCE ima 115 KS.

http://www.dacia.ro/modele-si-preturi/lodgy/date-tehnice.html

http://www.dacia.ro/modele-si-preturi/lodgy/date-tehnice.html

Gledajuci tabelu tehnickih podataka, ubedjen sam da ce 1.2 TCE imati mnogo bolje vozne karakteristike i manju potrosnju od 1.6 MPI.
Valjda mogu i ja jednom u zivotu da budem svaki dan pijan!


saša61beograd

Kada benzinac ima turbinu otpadaju sva predubeđenja vezana za zapreminu motora.Ili, zapreminu u startu pomnožite 1,5 i dobiće te odgovarajući atmosferski motor.
Govorim na osnovu kratkog iskustva sa Škodom sa 1,2 tsi motorom sa 105 ks.Osećaj snage i elastičnosti je izvanredan.U normalnoj vožnji potpuno je moguće voziti ga stalno ispod 2000 obrtaja i pratiti normalan ritam saobraćaja,čak i na usponima!
Druga je priča što je za 20.000km taj motor dva puta završio u safe modu i u servisu.
Ipak ne vidim zašto bi turbo-benzinac (jednog dana) bio manje pouzdan od turbo-dizelaša na koje su se svi navikli i niko ih ne izbegava zbog male zapremine i turbine.
Koliko znam novi Reno tce ima 1200 kubika i potpuno je drugačiji od starog tce od 1149kubika koji se ugrađivao u Klia 3.

Keka

Postoji razlika u tehnickoj dokumentaciji. 1.2 TCE iz Clia ima 1149 kubika, a za Lodgy je navedeno 1198 kubika. I oznake motora su razlicite: D4Ft i H5Ft. Najvaznije je sto H5Ft ima obrtni moment od 190 Nm pri 1500 rpm i direktno ubrizgavanje, a D4Ft ima 155 Nm pri 3500 rpm i multipoint ubrizgavanje.
Valjda mogu i ja jednom u zivotu da budem svaki dan pijan!


hobbista

 :banghead:  Zaigrao sam se malo. Gledao sam dijagram od 1.2-16V  :c:
Postao sam Kalif umesto Kalifa  :D

VeDuS

Juce sam video u mom malom mestu DACIA Lodgy , austrijske tablice sa reklamom na boku da kosta samo 9999 evrova.Tamno siv, lepsi nego na slikama..... bice valjda jednom....Nista vise ... prodje pored mene tako da nemam pojma ni o opremi,motoru  tako to.Al' da je krenuo... krenuo je  :to:

kiconix


hobbista

CitatSlabiji benzinac opremljen je 1.6 litarskim motorom sa 82 ks
Kako su krenuli, doterace ga do 65 ks  :bonk:
Postao sam Kalif umesto Kalifa  :D

DarioGTI

Baš nekako fali K4M, bio bi zlatna sredina između 82ks i 115ks benzinaca.
Nekada:
'03 SupeRNova E7J LPG Europa - 219.200km (prodan)
'07 MCV K4M LPG Laureate A/C- 55 000km (prodan)
'02 SupeRNova E7J LPG Europa - 114.150km (prodan)
A tu je još:
'05 Logan K7M Laureate A/C - 200.000km and counting (HR)
'21 Sandero 1.0 ECO-G H4Dt LPG Comfort - 10.000km (HR)

Keka

Citat: hobbista poslato 15.08.2012. - 22:53
Kako su krenuli, doterace ga do 65 ks  :bonk:

Moj je vec doteran  :lau:
Valjda mogu i ja jednom u zivotu da budem svaki dan pijan!


Nikolagavijal

A to sto u baznoj verziji ne moze doplata za klimu...pa,mislim,stvarno... :ranting: