Ostala vozila članova

prethodna tema - sledeća tema

sale_u123

Fluence je lep auto, komforan
Nek te sluzi sa srecom  :to:

DrJekyll

Fala fala ;)
I da ne mislite da vas "izdajem"  :Smiley: ....jos uvek vozim i Sandera (nece on nigde za sada) :)
Horse Power is how fast you will hit the wall but TORQUE is how far will wall move after you hit it...

Vihor

da li je normalno da nisan kaskaji, nov, sa nepunih 20.000 km troši ulje?  dobiveno 400 gr.  godište auta 01.2016.
Sve što radi na struju ima beli dim u sebi. Kada taj beli dim jednom izađe, to više nikada neće ponovo da radi.

Zoran

Pa normalno je da je potrošnja ulja 0,1 do 0,7 % od potrošene količine goriva. Kako je vožen ?
Sam svoj gazda - vazda.

kiconix

Kako bre Zoki normalno, normalno bi bilo da ima bar 100kkm vise ovako bas i nije.
Nisi napisao koji motor je u pitanju.
Ako je 1.5 dci, o njemu znas sve pa sam i zakljuci.

jovan

Citat: kiconix poslato 22.07.2016. - 08:09
Kako bre Zoki normalno, normalno bi bilo da ima bar 100kkm vise ovako bas i nije.
Slažem se.

Zoran

Ja sam napisao da se preračunaju u odnosu na potrošeno gorivo (Steva Stalker, doktor za motorna ulja, tako savjetuje). Hoću reći: 1. Ako je auto vožen prosječnom brzinom 80 km/h (potrošnja ulja je prevelika)
                                     2. Ako je vožen prosječnom brzinom 200 km/h (potrošnja ulja je normalna) :wave:
Sam svoj gazda - vazda.

Vihor

1.5 dci,  ja sam sa logom  prešao 100.000 i gram nije trošio.
Sve što radi na struju ima beli dim u sebi. Kada taj beli dim jednom izađe, to više nikada neće ponovo da radi.

kiconix

Ma pustite vi sta pise u servisnoj, znam ja da se svi ograde. Nije normalno, koliko na forumu ima dci agregata i niko se nije zalio.

Vihor

Sve što radi na struju ima beli dim u sebi. Kada taj beli dim jednom izađe, to više nikada neće ponovo da radi.

Keka

#205
Stigao karting  :Smiley:

Druzimo se oko 6 sati i za sada imam samo reci hvale. Detaljniji utisci nakon nekoliko hiljada kilometara. Dok se ne razradi ne smem da stiskam gas, ali sudeci po grafikonu, napravili su benzinca sa karakteristikama dizela. Auto je tih, udoban, malo manji od Logana (Sandera), ali tehnicki daleko superiorniji. Najinteresantnija igracka koju sam za sada provalio je upravo multimedija, koja pored standardnih funkcija (radio, telefon), komunicira sa BC i preko koje je moguce ocitavati i podesavati razne parametre. Za ovaj auto sam se odlucio zbog povoljne cene u odnosu na opremu, isporuke odmah i ljudskog odnosa u prodajnom salonu Porsche Novi Sad. Sve sto smo se dogovorili je ispostovano, i to pre roka. Preko Porsche partner ugovoreno kasko osiguranje u Wieneru sa 5% ucesca za 25.108,00 din.  :aplause: Garancija je 5 godina na ceo auto i 12 godina na limariju.

U pitanju je Seat Ibiza 1.2 TSI 90 KS, Apolo plava metalik, oprema Style koja podrazumeva:

EKSTERIJER

●   5 vrata

●   Aluminijumske felne 6J x 15" IBIA SILVER sa pneumaticima 185/60 R15 H

●   Integrisani prednji farovi za maglu sa "Cornering" funkcijom

●   Sigurnosni zavrtnji točkova protiv krađe

●   Rezervni točak smanjenih dimenzija za privremenu upotrebu

●   Branici u boji karoserije

●   Tonirana termoizolaciona stakla

●   Spoljni retrovizori sa elektronskim podešavanjem i zagrevanjem

●   Kućišta retrovizora i ručke na vratima u boji karoserije

●   Dnevna svetla

ENTERIJER

●   Automatski sigurnosni pojas u 3 tačke pozadi (3 komada)

●   Deljiva zadnja klupa (odnos 60%-40%)

●   Nasloni za glavu nazad (3 komada)

●   Nasloni za glavu napred, mogućnost podešavanja visine

●   Sistem za pričvršćivanje dečijeg sedišta po ISOFIX standardu

●   Držač za čaše u prednjoj konzoli (2 kom)

●   Komforna sedišta napred sa štofanim presvlakama

●   Sedište vozača podesivo po visini

●   Zadnja sedišta sa mogućnošću obaranja/preklapanja

●   Ručica menjača i ručne kočnice presvučena kožom

●   Pregrade za sitnice u pozadini prednjih sedišta (džepovi)

●   Svetla za čitanje napred (2 kom)

FUNKCIONALNOST

●   Progresivni elektro-hidraulični servo upravljač

●   Upravljač podesiv po visini i dubini

●   Vazdušni jastuci za vozača i suvozača

●   Bočni vazdušni jastuci napred (za glavu i grudi)

●   ESP (Electronic stability program) + EBA (Emergency brake assist) + ASR (Anti slip regulation)

●   Senzor za kontrolu pritiska u gumama

●   Elektronski podizači prozora napred i pozadi sa impulsnom komandom

●   Centralna brava sa daljinskom komandom i ključem na preklapanje

●   Putni računar (Boardcomputer) plus

●   Prednji brisači sa podešavanjem intervala (4 različita intervala)

●   DSR - Dynamic steering response

●   Media System Color (5" color touch screen + SD slot + USB ulaz + Aux-In ulaz + 6 zvučnika + Bluetooth)

●   Automatski klima uređaj "Climatronic"

●   Tempomat (Cruise control) - uređaj za regulisanje brzine

●   Štitnici od sunca sa ogledalima sa leve strane sa držačem i poklopcem, sa desne sa poklopcem

●   Kožni multifunkcionalni volan sa komandama za Media System i putni računar

●   "Hill Hold" funkcija

●   Detekcija zamora vozača (Tiredness detection)

●   Upozoravajući signal za nevezivanje sigurnosnih pojaseva (na strani vozača i suvozača)

●   Priključak od 12V u srednjoj konzoli

●   Unapređen sistem "Emergency" svetlosnog upozoravanja (aktivacija stop svetala + svih migavaca prilikom naglog kočenja)

●   Senzor spoljašnje temperature

●   Eco indikator promene stepena prenosa

●   Patosnice

●   Metalik boja


























Valjda mogu i ja jednom u zivotu da budem svaki dan pijan!


Ayrton

Alal vera! Sjajan izbor! U zdravlju da ga voziš!
Znaćeš ko si ako vodu nosiš!

speedo

Dobar auto, nema šta, neka je sa srećom :to:

Ako motor ima lanac obrati pažnju prilikom paljenja, zvuk čangrljanja, makar i kraći od sekunde, je znak da je lanac odvozio svoje.

Keka

Hvala drugari!

Nema lanac i ima 16 ventila. Ovo je potpuno drugi, novi 1.2 TSI.
Valjda mogu i ja jednom u zivotu da budem svaki dan pijan!


nik

U zdravlju ga potrošio, doktore.  :aplause: :aplause: :aplause: