Putni računar (bord kompjuter)

prethodna tema - sledeća tema

Loganovac

Kako to putni kompjuter pokazuje količinu goriva u rezervoaru? Da li mu uradiš self test? Jer one crtice sa leve strane displeja ne pripadaju kompjuteru, one su tu samo kao grafički prikaz orjentacione količine goriva u rezervoaru. Ako je to jedini problem, to i nije problem. Ovi indikatori znaju biti jako neprecizni. Više me zanima da li si primetio da i pokazivanje temperature rashladne tečnosti osciluje (2-4-6 crtica), jer bi to moglo da ukaže na poznati problem sa kablom za masu, pa se možda pokazalo i na indikatoru goriva...
Okolnost: kipuća voda - krompir omekša ali jaje otvrdne.
Dakle, ne žalite se na okolnosti već razmislite od čega ste napravljeni.

Vihor

Sve što radi na struju ima beli dim u sebi. Kada taj beli dim jednom izađe, to više nikada neće ponovo da radi.

Loganovac

Pisali smo o tome. http://www.daciaforum.in.rs/index.php?topic=162.msg2767#msg2767
Nije to posledica starenja nego previda u dizajnu, malo je tanji kabl za masu nego što bi trebalo. Bez problema i besplatno se otklanja u garantnom roku.
Okolnost: kipuća voda - krompir omekša ali jaje otvrdne.
Dakle, ne žalite se na okolnosti već razmislite od čega ste napravljeni.

perke21


DUSTER2010

Citat: Loganovac poslato 03.12.2010. - 23:30
Kako to putni kompjuter pokazuje količinu goriva u rezervoaru? Da li mu uradiš self test? Jer one crtice sa leve strane displeja ne pripadaju kompjuteru, one su tu samo kao grafički prikaz orjentacione količine goriva u rezervoaru. Ako je to jedini problem, to i nije problem. Ovi indikatori znaju biti jako neprecizni. Više me zanima da li si primetio da i pokazivanje temperature rashladne tečnosti osciluje (2-4-6 crtica), jer bi to moglo da ukaže na poznati problem sa kablom za masu, pa se možda pokazalo i na indikatoru goriva...

Možda sam se krivo izrazio, sorry. Znači na displeju taj pokazivač što pokazuje količinu goriva, on luduje. Kada tankam pun tank pokaže da je pun, poslje pokaže manje za tri crtice, poslje pokaže normalno koliko i treba. Taj displej kod mene ne pokazuje tmp. Prije je putni kompjuter na istu način pokazivao i ostale podatke pogrešno. Uvijek kada tankam resetiram ga na nulu.

Bio sam u ovlaštenom servisu (tamo gdje sam i kupio Dustera) spojili su ga na uređaj i uređaj je pokazao da je sve ok. Rekli su da će poslati dopis u Renault sa upitom o mom problemu.

Mislim, auto vozi bez ikakvog problema i sve radi savršeno samo taj pokazivač živcira.

stojakovicv




Listajući kroz taj test meni zapadne mi za oko podatak sa slike. To je memorisana greška. Poništim je dugim držanjem tastera, izadjem iz menija. Kada ponovo udjem greške više je nema - OK resetovao sam je. Posle duže vožnje (nisam pratio koliko dugo) se opet pojavi.

Ne mogu da razaznam koji je to simbol?

Da li je ovo oznaka "to" o kojoj se govori u uputstvu?

"to" - otvoren strujni krug merača temperature rashladne tečnosti?

U poslednjih 15-20 dana, otkako je hladno vreme, na displeju mi se lepo pokazuju 4 crtice za temperaturu, iako su celo leto stajale samo dve ???
U poslednja 2-3 dana dešava se da motor iako je zagrejan ... posle duže vožnje na ler gasu drži 1500-2000 obrtaja ..... kao ono kad ga upalim ujutru kada je hladno pa dok se ne zagreje on drži veći broj obrtaja.
Ugasim motor, malo sačekam, upalim ga ponovo i obrtaji se smire na 750.

Nisam proveravao dijagnostiku motornog računara ni čačkao oko senzora. Moraću i to...

Keka

Moze da bidne los kontakt, ali je nelogicno da pokazuje topliji motor.
Valjda mogu i ja jednom u zivotu da budem svaki dan pijan!


stojakovicv

Da li na displeju piše "to"   jel to to?

ppejic

#83
kod mene pise  d--to

edit: posle resetovanja stoji ---to

krle

#84
Citat: krle poslato 30.07.2009. - 16:49


-Ukoliko je test rađen sa hladnim motorom odnosno motor nije duže radio ,pored opisanih grešaka, mogu se ispisati "d"-nema protoka goriva ili "to"- prekid  napajanja senzora temperature ili "tc"- senzor temp. u kratkom spoju prema masi,  međutim ako nastavite test i dođete do iste sekvence  testa  ispisuju se četiri crtice(minusa) što znači da nema memorisanih grešaka. Kada se upali motor  na ovom mestu se ispisuje potrošnja na moto čas, a u slučaju da crtice trepere neispravan je rad merača goriva.Memorisane greške mogu biti  privremenog karaktera pa je pre izlaska iz sekvenci testa i vraćanja ključa na 0 (isključen kontakt) potrebno izvršiti resetovanje memorije pomoću tastera reset i ponoviti test.




Treba  proveriti konektor na senzoru.



ppejic

Evo sta Rumuni kažu http://www.daciaclub.ro/index.php?showtopic=77217&view=findpost&p=940359

"to" error appears and is saved each time the engine is cold. So it is present at each and Logan is normal.
Only if it reappears after a RESET with the warm engine is problem with the temperature sensor.

P.S. Oprostite googlu na ovakvom prevodu

Sir Oliver

Probao ja na Cliu, radi, bipka neki zvuk, skaču kazaljke k'o lude, isto kao i vama. Samo, od svega što ste naveli meni se samo pojavio br 10 (slaže se sa otprilike količinom goriva, jedna crta), sve ostalo je totalno nedefinisano, a bukvalno svaka lampica na tabli sija.
Da neko ne zna, da li je i u poslednjem modelu Logana još uvek zaključana (izbačena) trenutna potrošnja?
I drink to make other people more interesting.

MajorSoul

Da ne otvaram novu temu.
Posto nisam dobio nikakvu knjigu putni racunar na Dusteru sam uspeo da provalim zahvaljujuci kolegi sa foruma :)

E sad jedno pitanjce, kada namestim da mi BC pokazuje recimo koliko jos km mi je ostalo do pumpe to funkcionise odlicno, ali svaki put kad ugasim auto i upalim ga ponovo on se resetuje i opet samo pokazuje kilometrazu. Da li je moguce da ostane u funkciji koju sam zadnju izabrao?
:wind:
..need more buttons..

mladja73

Trčeći il' polako, svi na kraju stižemo na isto mesto.

Sir Oliver

Majore, jel i tebi ugašena trenutna potrošnja?
I drink to make other people more interesting.