Sandero - potrošnja

prethodna tema - sledeća tema

vujanovgoran

Mislim da je Loganovac to najbolje opisao. Paljenje sijalice nema veze sa brojem obrtaja, t.j. nikada nije isti broj obrtaja, vec je rezim nekog izracunavanja.
Dizla je dizla
i opet dizla!!!

Andrix

Ja bih rekao da ima veze sa opterecenjem, meni se uvek pali na 2000 o/min, po ravnom, ali kada idem uzbrdo zna da se upali i na 3000 o/min
Nisam toliko bogat da bih kupovao jeftine stvari

daniel.n.kovacevic

Ljudi, imam jedno pitanje...Imam SANDERA 14mpi. Pazljivo sam procesljao ovu temu, pa kad vidim koliko ljudi malo trose, zavrti mi se u glavi. Elem, o cemu se radi.. Meni auto trosi mnooooogo vise. Sada sam merio potrosnju tako sto sam sipao rezervoar do cepa. Cini mi se da staje i vise od 50 litara. Vozio sam sve vreme po gradu, i rezerva mi se upalila posle 370 km. Pritom, vozim vrlo opusteno, bez gasanja i izivljavanja. Relacije jesu doduse uglavnom kratke, 2-5 km, ali sto je previse, previse je.  Presao sam do sada 98 000. :help:

ex-user

Ako sam dobro proračunao, to je otprilike 13l na 100km? Meni u gradu na tako kratkim svakodnevnim relacijama 3-5km pokazuje na putnom računaru oko 10l na 100km (zimi malo više, leti malo manje).
bla bla bla

daniel.n.kovacevic

Pa da, oko 13l. Zar to nije previse.. Pritom, imao sam i jedan put od 100km na otvorenom u okviru tih 370 km.. Motor inace radi perfektno, tj. sve ostalo je idealno... Hm.. Jedino sto meni pada na pamet je da odem i da nastelujem ventile, ali kad god sam pitao majstora treba li, on mi kaze ne, posto ne vozim na plin... Inace sipam gorivo na EKO-u..

Keka

Treba stelovati na max. 60.000 km. Podrazumeva se da su lambda sonde ispravne (u kontekstu potrosnje, ne stelovanja)., kao i struja (bobina, svecice).

Voznja na tako kratkim relacijama nije merilo potrosnje. Motor radi pod saugom, ne stigne da se zagreje ni do pola, ako je fabrika za normalnu gradsku voznju deklarisala 10 litara, za takve  uslove 13 litara i nije strasno.
Valjda mogu i ja jednom u zivotu da budem svaki dan pijan!


daniel.n.kovacevic

Hvala Keka.. Pa onda cu otici ovih dana da mi nasteluju. Do sada nikada nije nista radjeno. E, da primetio sam jos jednu stvar, koja bi mogla biti uzrok ... Svaki put kad uradim test na brzinomeru (upalim kontakt, drzim dugme za reset kilometraze), upaljeno mi je d---to. KAda resetujem izgleda ovako -----. Medjutim ako upalim motor i uradim ponovo proveru opet je d---to. Moguce da nesto sa strujom nije u redu. Ima li tu logike?

zac

Na testu i meni pokazuje d......to  mislim da je to uredu.

drzarkod

Slazem se sa Zacom, meni potrosio po ovom kijametu 4l za 30 km, jedva se zagreje a ugasim ga...tako je kad radi pod saugom, vetrom i dobrim minusom u cisto gradskim uslovima..kreni, stani, lezeci, semafor, taxi, Bus, uleti, izleti....vec piz..m. :badmood:

LeNgenda

#549
Evo, bukvalno malopre sam spustio slusalicu.

Cale napunio rezervoar do prvog klika na NIS-u u Zarkovu.
Dopunio do prvog klika na Gaspromu kod Naisa.

Kaze da je dopunio 8,76 litara i da je presao oko 230 km, tek se ugasila druga crtica odozgo, prva je trajala 170 km.

U proseku brzina oko 110 km/h.

Dva putnika i dosta prtljaga, ekvivalent cetiri coveka u autu, nista na krovu.

Brate mili, kako?

Jedino da Gasprom-ov pistolj izbacuje dosta ranije od NIS-ovog. Ja kontam da su dve crtice i creva oko 12-13 litara, to je onda ok, tu negde oko 6-6,3 litara potrosnje.
Интелект не може да се глуми. То је ипак наш терен.

ppejic


LeNgenda

Vidis, zanimljivo...

Znaci, metodu od cepa do cepa raditi sa istim pistoljem.

Kad kazem u proseku, mislim na krstarecu brzinu, 105-115 km/h, penzionerski. Trasa je obilaznicom do Bubanj potoka i ostalo sve autoput.

Proteklih godina je tim tempom bilo 6,2-6,3 sa punim autom, cetiri putnika i svaka rupica popunjena prtljagom.
Dohvatilo je 6,5-6,6 sa gepekom na krovu, ali je ukupno prtljaga bilo isto, ono iz kabine se preselilo na krov.

Sto se mene tice, super, ako je realnije da je potrosio 12-13, pa i 15 litara za 230 km, a jeste, to je 6,5 litara na autoputu. Sa 12 litara je vec 5,2, a to je malo malo.

Mada sipamo iskljucivo NIS-ovo gorivo, povremeno Gasprom-ovo, recimo 80-20, i auto samo djipa. Mogu da kazem da se oseti manji pad potrosnje, ali je auto primetno zivahniji.
Интелект не може да се глуми. То је ипак наш терен.

Keka

I 6,5+ je malo, ako su stvarno takvi uslovi voznje.

Pricali smo xy puta kako se meri potrosnja i koliko je 20 cm.
Valjda mogu i ja jednom u zivotu da budem svaki dan pijan!


LeNgenda

#553
Moj cale je u istoj situaciji (dva putnika, mnogo prtljaga) u Samaru od 1500 kubika dolivao 16,5 litara na 300 km Ibarske magistrale pre 10 godina, tako da me nista ne cudi kad on vozi "stedljivo".

Licno sam racunao ono sto sam naveo za potrosnju od 6,2-6,5 na autoputu pri 110 km/h na putu do Grcke jer sam ja i vozio.

A 20 cm je nebitno ako je covek po prirodi kastrat.

Definitivno je Gaspromov pistolj ranije izbacio od NIS-ovog, ostalo je ok, oko 13-14 litara za 230 km autoputa.
A gorivo je neuporedivo bolje nego pre.

Auto je presao 36 000 i nisu stelovani ventili.
Интелект не може да се глуми. То је ипак наш терен.

saša61beograd

1.Gorivo je mnogo bolje nego pre.
2.Različiti pištolji različito prekidaju (litar gore-dole)
3.Blag severozapadni vetar ovih dana.To se donekle poklapa sa pravcem Bg-Ni ,znači vetar u leđa.I to je možda litar manje.
4.110 kmh po brzinomeru je oko 102-103 kmh realno.
Meni je onda ova potrošnja moguća - ispod 5,5.