Sandero - potrošnja

prethodna tema - sledeća tema

Zoran

 :to:, to je super za tu relaciju. Prema Neumu preko Svitave ima i više od delkarisanih 10%.
Sam svoj gazda - vazda.

Goky

Zaječar - Plaka Litohoro, troje u autu i stvari, klima je radila dobrim delom puta, uz vožnju na ograničenje i možda malkice preko gde je moglo prosek prema BC 6,43.
Vožnja u lokalu, uz jedan izlet na autoputu do Katerinija prosek prema BC 7,47.
Sandero Stepway 1.0 TCE 90 Expression
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Sandero Stepway TCe 90 Prestige
Dacia Sandero 1.4 MPI Laureate
Fiat Punto Mk1 1.2 8v + TNG
VW Buba

Goky

Rezime potrošnje iz gornjeg posta:
km.   gorivo   prosek   relacija
569,10   36,60   6,43   Zaječar - Plaka Litohoro
281,20   20,50   7,29   Lokal (vožnja do plaže nekih 4km u jednom pravcu, do Litohora, Leptokarije, Platamona, Katerinija)
122,40   8,30   6,78   Plaka Litohoro - Akvapark
24,80   1,80   7,26   Akvapark - Garaža u Solunu
75,00   5,10   6,80   Solun - Evzoni
173,80   12,20   7,02   Evzoni - Granica Srbije
257,30   14,90   5,79   Granica Srbija - Zaječar
1503,70   99,40   6,61   Ukupno
Sandero Stepway 1.0 TCE 90 Expression
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Sandero Stepway TCe 90 Prestige
Dacia Sandero 1.4 MPI Laureate
Fiat Punto Mk1 1.2 8v + TNG
VW Buba

Zoran

Kreševo ,Kovačica, Kreševo i malko švrljanja 947 km sa 45,2l je 4,77 l/100 km  :wave:.
Sam svoj gazda - vazda.

Dadokg

Kako motor podnosi to mučenje i gušenje?
Meni je najmanja potrošnja četvrtom brzinom pri 60 km/h-70km/h.

VeDuS

Citat: Dadokg poslato 11.12.2013. - 12:47
Kako motor podnosi to mučenje i gušenje?...
Motor znam ...  al' covek !?

saša61beograd

Odrastao čovek bez problema podnosi,adolescenti jako teško podnose,zavisi kojoj skupini pripadaš.Jako mala potrošnja nije sama sebi cilj,ona je posledica mirne i opuštene vožnje,bez žurbe,kada se uživa u krajoliku,muzici ili razgovoru.Tako je bar kod mene.Letos, u opuštenom krstarenju po zapadnoj Srbiji postigao sam rekord,ispod 5,5 l.Nisam imao nameru da štedim,tako je ispalo.Izgleda da Zoran i ja, sve sa suprugama, na isti način uživamo u vožnji,samo kako je postigao ispod 5 l,to ne znam.

ropee

Moj otac se pridržava onih strelica za šaltanje ( za ekonomičnu vožnju )  u novom Sanderu 1,2 16V i potrošnja mu ne prelazi 5 L  prosjek .

drzarkod

A kad mu se pale strelice na koliko rpm.

Loganovac

Nije toliko jednostavno - zavisi od režima vožnje, kompjuter izračunava optimalni režim kao za automatski menjač.
Okolnost: kipuća voda - krompir omekša ali jaje otvrdne.
Dakle, ne žalite se na okolnosti već razmislite od čega ste napravljeni.

DarioGTI

Baš me zanima kada će se shift-light upaliti na nekoj uzbrdici sa 3-4 ljudi u autu  :ces:

Da li on ima predprogramirane obrtaje na kojima pali indikator, ili zaista osjeti neki "otpor" i računa? Iako više naginjem onom prvom.
Nekada:
'03 SupeRNova E7J LPG Europa - 219.200km (prodan)
'07 MCV K4M LPG Laureate A/C- 55 000km (prodan)
'02 SupeRNova E7J LPG Europa - 114.150km (prodan)
A tu je još:
'05 Logan K7M Laureate A/C - 200.000km and counting (HR)
'21 Sandero 1.0 ECO-G H4Dt LPG Comfort - 10.000km (HR)

Loganovac

Ne oseća otpor, ECU ima senzore (throttle, MAP, rpm i ostalo) pa zna tačno u kom režimu je motor. Nije svejedno da li voziš 3500rpm sa 5mm gasa ili sa punim gasom (ovo će se pokazati na MAP senzoru), pa će u skladu sa tim da ti savetuje da šiftuješ na gore (ako voziš po ravnom bez ubrzavanja) ili neće (pun auto ganjaš sa dosta gasa uzbrdo). Sve ostalo je običan light-show, ništa više od toga.

Pa i Fića je imao crvena polja na cajgeru (doduše nisu svetlela), znači to je to, a?  :cool:
Okolnost: kipuća voda - krompir omekša ali jaje otvrdne.
Dakle, ne žalite se na okolnosti već razmislite od čega ste napravljeni.

drzarkod

U tu svrhu instalirao sam Eco shift i povezao na Elm....ali nije to to što Loganovac kaže.  :aplause:

Zoran

Vozio sam Sandero II 0,9 TCE koji ima te strelice. Moja vožnja je baš po tim strelicama, baš tako kako je Loganovac naveo. Ja sam svoj način vožnje davno uspio napraviti štedljivim. Najbolja stvar je školjkasti diagram specifične potrošnje (koji sam već kačio na forum). Najjednostavnije običnom čovjeku je da polazi sa 1500 rpm, čim pusti kvačilo odmah gas do pola i čeka 3500 rpm, tada šalta u veću i opet gas do pola. možda najveća caka leži u tome da gas dalje ne pritiskate kada obrtaji krenu da rastu ka brojci od 3500.
Sam svoj gazda - vazda.

ropee

Eco shift radi na principu režima vožnje, prilagođavaju se po težini stiskanja papučice , ja sam probao voziti Sandero lagano , a i malo oštrije i mijenja se paljenje strelice