Performanse motora 1.6 MPI vs 1.5 DCI

prethodna tema - sledeća tema

zac


Zoran

Sam svoj gazda - vazda.

Lazar@

#62
 :Smiley: :Smiley: :njanja: :respect:

Sta je tako strasno ako hocu da preteknem nekog ko ide 100kmh i to na bas velikoj pravini?Vozim petom,saltam 4,sve preko 3000rpm djeluje kao da vozim nekog jugica   :fiju: Mislim nema on problema kad ga zaletim petom ide kao lud,ali ono kad odjednom treba snaga-nema :agr:


Znaci meni treba bolji odziv na gas,malo veca startnost...A koliko sam citao ovi filteri vazduha  valjda daju bolji odziv na gas? :hm:

znam sta mislite zasto benzinca nisam kupio onda?prelazim puno km godisnje pa mi se vise isplati naftarica
A koliko vidim i ovi  benzinci trebaju da se tjeraju u pm da bi se auto pokrenulo

zac

Citat: Lazar@ poslato 18.01.2012. - 22:49
A koliko vidim i ovi  benzinci trebaju da se tjeraju u pm da bi se auto pokrenulo

E sad... nemo` se vredjamo.   :wink: , ko te ter`o da kupis dizlo.  :kava:
Moj auto 200-a iz mesta.... jos kad ga stavim na klocne, ihiiiiii....    :Smiley:  :Smiley:  :Smiley:   

Veterinar

S obzirom da je Lazar mislio na tuning motora, ovde nastavljamo... Imamo teme o chip tuningu, sportskim filterima za vazduh i sl.

Dci u cetvrtom stepenu prenosa na oko 100 km/h radi na oko 3000 obrtaja. Ako ustreba, moze da povuce jos. Jednom sam u trecoj brzini isao oko 100 km/h i u cetvrtoj oko 125 km/h. U cetvrtoj verujem da je mogao jos da izvuce, ali to su bile vanredne okolnosti. Kako sam napisao, to je bilo jednom u 155000 km. 

Licno mislim da je kod dci motora od 65 (68,70) ks sve iskonstruisano odlicno. I dalje uzivam u voznji, i dalje povuce kad ustreba, i dalje sam zadovoljan potrosnjom, nije sklon pregrevanju, nije suvise glasan... Ne sumnjam da bi dizelas od osamdesetak konjica bio prava mera, ali ovde pisem o licnim utiscima. Dokle god potpuno opterecen ide uz Begaljicko brdo od smera Nisa 130 km/h, ja tu ne bi' nist' dir'o.

Lazar@

evo procitah citavu ovu temu, vozio sam hyundai i30 crdi 90ks  i imao sam osjecaj da to ide bas dosta losije od moje dacije sa 70ks :ne: Jednostavno daciju kad zaletim,ona ide,na istoj uzbrdici gdje sa dacijom picim cetvrtom 70kmh i jos ubrzavam,hyundai pocne da usporava i da se gusi da mora da se salta 3 i bas slabo ubrzava..Ljeti kad idem na more(ja zivim u PG,pa mi nije daleko da podjem do mora),ne moze da me stigne ni na jednoj uzbrdici,ali kad izadjemo na pravac kod Skadarskog Jezera,gdje svi voze 110+kmh,tu me oplete ili kroz Sozinu..On,ide ispred mene,saltam nizu brzinu da ga preteknem,a u stavri onda jos vise zaostajem za njim  :lol1: Ali kad uhvatim 5 oko 120kmh onda opet lagano mogu da ga uhvatim...On nekako najvisu snagu ispoljava do 2500rpm i onda ovih 500rpm nekako jedva ide,i posle opet od 3000rpm ima snagu,a dci do 3000rpm i ono konstantnu snagu a posle toga  :agr:

Tako da ovaj nas dci nije toliko los,ali kad se pretice umjesto u nizu,treba da se prebaca u visu brzinu  :Smiley: :40:

A prijatelj mi ima clia 1.9dti 80ks i strasno mu se svidja Stepway pa smo bas uzeli da uporedjujemo ja sam uzeo da vozim njegovog klia a on Stepway...I mogu vam reci da a to je i moj prijatelj rekao da skoro nema razlike u ubrzanju ta dva motora,jedina je razlika sto clio moze 180kmh na auto putu a dacija oko 160kmh,a za to krivim i aerodinamiku,ali to nije vazno jer necu stvarno da vozim 160 na autoputu,do sad nisam presao 130kmh a presao sam 22000km... Ja sam za sad prezadovoljan  sa dci motorom pogotovo zbog male potrosnje.A kad izadje iz garancije cu da ga cipujem eto cisto da bude malo jaci pri nizim obrtajima,malo smanjim potrosnju i da ne osjecam kad je klima upaljena a kad nije  :ranting:

Sir Oliver

Izgleda da Clio 1.5 dci 48kw i ovi vaši dci motori, bar po mom iskustvu, nemaju veze jedan sa drugim.
Clija sam vozio 3 godine u svim uslovima. Auto put i do mora, gde ima svakakvih situacija.
Mogu samo da kažem da je taj auto išao kao zvrk, 5. od 50km/h do 160km/h, malo čađi, al nema veze. Nikada nisam znao kada klima radi a kada ne.
Ne razumem...
I drink to make other people more interesting.

staracstol

 :hm: Vozim petom,saltam 4,sve preko 3000rpm djeluje kao da vozim nekog jugica. Pa nauči da voziš dizela. Što ga šaltaš u brzinu niže? Jel zato da ga isteraš preko polja najvećeg obrtonog momenta koji te vuče napred? Šta si ti tačno očekivao kad si kupovao dizela? Tebi treba tema "Kako voziti dizel kola" a što se benzinaca tiče, ako niste 1.6 16v  :Smiley: :hihi: :Smiley:

Sir Oliver

Nije lepo smejati se tuđoj nesreći!   :ranting: :palica:
I drink to make other people more interesting.

Veterinar

1.5 dci 48kw u Kliju i Loganu su isti motori i rekao bih da se jednako dobro pokazuju. Žalio sam se pre neki dan Kićonixu kako slabije ide auto misleći na konačnu brzinu (verovali ili ne, nije hteo preko 145 da ide (!?)). Naravno da je čovek s pravom prokomentarisao kako sam "začađavio" motor svojim laganim stilom vožnje. Nakon toga sam poterao auto autoputem, spustio se niz Begaljičko brdo ka Beogradu brzinom koju neću navoditi i nakon toga je na ravnom išao oko 170 km/h i bolje reagovao na dodavanje gasa. To nije brzina koju je po brzinomeru dosezao pre godinu i po, ali mislim da s razlogom cekam naredni veliki servis, pa cu videti kakve će biti performanse nakon toga.  Dodao bih da (mislim da) ne čađavi.

Ayrton

@Veterinar:
170 km/h! :cap:
Ajte molim vas,ne volim kad ljudi preteruju!!! :palica:
Šalim se,naravno! :jea:
Skoro videh tvoju naftaricu i ne primetih da čađavi. :ces:
Znaćeš ko si ako vodu nosiš!

Sir Oliver

Ne znam onda kako neko neko priča ovo a neko ono o tom motoru. Ja imam samo reči hvale za njega.
NAPOMENA:
Pričam samo o performansama za tu kubikažu. Ostatak priče o tom motoru je priča za sebe.
I drink to make other people more interesting.

Lazar@

Citat: staracstol poslato 19.01.2012. - 14:23
:hm: Vozim petom,saltam 4,sve preko 3000rpm djeluje kao da vozim nekog jugica. Pa nauči da voziš dizela. Što ga šaltaš u brzinu niže? Jel zato da ga isteraš preko polja najvećeg obrtonog momenta koji te vuče napred? Šta si ti tačno očekivao kad si kupovao dizela? Tebi treba tema "Kako voziti dizel kola" a što se benzinaca tiče, ako niste 1.6 16v  :Smiley: :hihi: :Smiley:
Jedno je ali sigurno sa dizelom nema trke iako sam ja par puta htio da se potrkam cisto da je probam  :dance:  :laugh1:
Citat: Veterinar poslato 19.01.2012. - 14:31
1.5 dci 48kw u Kliju i Loganu su isti motori i rekao bih da se jednako dobro pokazuju. Žalio sam se pre neki dan Kićonixu kako slabije ide auto misleći na konačnu brzinu (verovali ili ne, nije hteo preko 145 da ide (!?)). Naravno da je čovek s pravom prokomentarisao kako sam "začađavio" motor svojim laganim stilom vožnje. Nakon toga sam poterao auto autoputem, spustio se niz Begaljičko brdo ka Beogradu brzinom koju neću navoditi i nakon toga je na ravnom išao oko 170 km/h i bolje reagovao na dodavanje gasa. To nije brzina koju je po brzinomeru dosezao pre godinu i po, ali mislim da s razlogom cekam naredni veliki servis, pa cu videti kakve će biti performanse nakon toga.  Dodao bih da (mislim da) ne čađavi.
zato sam ja mog civic-a drugom navlacio na 105-106kmh  :fiju:  Ali zato danas posle 22godine auto i dalje radi kao sat,motor i menjac kao iz fabrike  :dobro: ali jedino sto je pocela da truli karoserija.... 
A valjda auto posle nekog vremena treba da se izvede na pravinu i da se produva?  :hm: :ne:

Loganovac

Ne znam zašto mi se javlja da se pri vožnji na gas ovi problemi ne javljaju  :ne:

Što se ocene performansi vašeg legendarnog 1.5 dCi motora tiče, Reno je u novom Meganu izbacio novi dizel od 1.2 litara sa 115 konja i 190Nm momenta pa vi vidite!
(Znam, znam, izbacio je i TCE...)
Okolnost: kipuća voda - krompir omekša ali jaje otvrdne.
Dakle, ne žalite se na okolnosti već razmislite od čega ste napravljeni.

staracstol

1.5/85Hp/200Nm, sasvim dosta. @Lazar: Ako si ga navlacio ko benzinca onda nije problem do motora vec do znanja. Trkao sam se uz Venac sa Brankovs i nije mogao da se odlepi ni milimetar a vozi covek tako dobro da se bas jako retko vidja. Na kraju su odlucile njegove Tigarke Hitris koje su odlucile da ne klize kad su moje Michelin Energy klizale. Znaci foto finish, on od 2.500 do 6.500 rpm, ja od 1.500 do 3.000rpm.