Novi Logan

prethodna tema - sledeća tema

ppejic

Kukali smo da Dacia tehnoloski ne prati ostatak evropske auto industrije. Verovatno ne bi oni nista menjali, ali EU standardi su ih naterali.

Eto, sada imamo 0.9 TCe i DPF.

kiconix

Ja nisam kukao, što se mene tiče onaj 1.6 16v je slobodno mogao da ostane još desetak godina.

vujanovgoran

Jedva cekam Jun 2015, izlazim iz kredita i odmah Novi Logisa DIZELKA :hihi1:, do tada ce stari imati cirka 250000km, HOCE LI NEKO DA GA REZERVISE?  :whistling:
Dizla je dizla
i opet dizla!!!

DarioGTI

Citat: kiconix poslato 07.03.2013. - 23:45
Ja nisam kukao, što se mene tiče onaj 1.6 16v je slobodno mogao da ostane još desetak godina.

Dobro rečeno!


Kod benzinskih motora je sada stvarno "glupa" ponuda motora, ili 1.2 16v 75ks, ili 0.9TCe 90ks. Prvi mi je ipak "preslab" (ide on, ali zamislite MCV sa 5 odraslih osoba + klima + uzbrdica  :fiju: K4M je to podnosio k'o dobar dan), drugi mi je odbojan, da je barem 1.2TCe tj 4cilindra pa hajd nekako... (moje mišljenje naravno)

Baš fali 1.6 16v...  :place:


Šta li će biti sa motorima u novom Dusteru?  :fiju: :ces:
Nekada:
'03 SupeRNova E7J LPG Europa - 219.200km (prodan)
'07 MCV K4M LPG Laureate A/C- 55 000km (prodan)
'02 SupeRNova E7J LPG Europa - 114.150km (prodan)
A tu je još:
'05 Logan K7M Laureate A/C - 200.000km and counting (HR)
'21 Sandero 1.0 ECO-G H4Dt LPG Comfort - 10.000km (HR)

zac

Citat: DarioGTI poslato 08.03.2013. - 00:07

Šta li će biti sa motorima u novom Dusteru?  :fiju: :ces:

Ugradice mu dvotaktni-dvocilindricni motor iz Trabanta...  :hihi:

Andrix

cemu ovo sluzi i kako radi
Nisam toliko bogat da bih kupovao jeftine stvari

saša61beograd

Citat: žac poslato 08.03.2013. - 19:05
Ugradice mu dvotaktni-dvocilindricni motor iz Trabanta...  :hihi:
Kao i kod Škode Yety,ili turbo benzinac ili turbo dizelaš,trećeg nema.
Prvo ste pobacali gramofonske ploče,sad ćete pobacati i CD-ove,isto se dešava i sa automobilima.

Andrix

Ma nek ide tehnika samo cene da ne idu...
Nisam toliko bogat da bih kupovao jeftine stvari

Aleks

Citat: hibernacija poslato 08.03.2013. - 20:38
cemu ovo sluzi i kako radi
Decno je prekidac za "eco mod", smanjuje potrosnju goriva i emisiju stetnih gasova tako sto regulise rad npr. klima uredjaja i drugih potrosaca, sprecava rad motora u visokim obrtajima..., a levi prekidac neznam cemu sluzi, mada mi nesto govori da ima veze sa parking senzorima.

Andrix

Za desni me i zanima / eko mod, jel on gasi klimu i ogranicava obrtaje ili mozda gasi 2 cilindra...?
Nisam toliko bogat da bih kupovao jeftine stvari

Loganovac

Možda i sva četiri  :ces:


Pa što da ne, to je prava ekologija - biciklom brate!  :to:
Okolnost: kipuća voda - krompir omekša ali jaje otvrdne.
Dakle, ne žalite se na okolnosti već razmislite od čega ste napravljeni.

Aleks

Neznam bas do detalja princip rada, progooglaj malo.

markofpi

Da li je realno za ocekivati da se u novi Logan ili MCV pocne ugradjivati dci sa 6b i 110ks, kao sto je to u Duster-u slucaj? Vozim dci pa znam sta znaci 6b na autoputu.

kiconix

Na Dusteru nema klasičnih 6 brzina.
Prva mu je redukovana i služi kao spora (za nagibe i raznorazne zezancije).
Sudeći po tome, neće biti menjača sa 6 brzina u skorije vreme.

ppejic

Ako ugrade 1.9 dCi, znaci nikada