Nova Dacia Duster 3

prethodna tema - sledeća tema

Mare

Citat: Ljuba82 poslato 21.07.2024. - 08:38Hvala na ovim informacijama...i meni je značio tekst Loganovca, ali i ove vaše informacije. Ja bih recimo najviše voleo da provozam ovaj novi Duster sa tim eco G motorom. Kapiram da se drugačije ponaša u Maretovom auto koji je ispod tone, tvom koji je oko 1200 kg i ovom Dusteru koji je 1400 kg.

Opet onako subjektivno mislim da normalnom vozaču to ne bi smetalo, voleo bih da probam, ali da, na papiru ne izgleda dobro! Opet kažem pnako subjektivno, veći strah/predrasudu imam prema tome koliko su ti trocilindraši pouzdani/dugovečni.

Samo da napomenem da je Logan MY2021 težak je 1150 kg, a Jogger je teži za 75 kg. :ziveli:

Trumpeter

Jedno pitanje, koji je optimalni broj obrtaja za TCE 90 motor na mom Stepveju 3. Zbog turbine pitam. Ja imam naviku da lagano vozim pri manjim brojevima obrtaja nikad ga ne gazim.

Capriolo

U varijanti sa ECO-G motorom, šta bi bila praktična prednost Dustera u odnosu na Joggera ?
U Extreme opremi Duster je (bez opcija) 21.290, a Jogger (petosed) je 20.190.
Oba su, naravno, pogon na prednje točkove.
Gde bi bio praktičan benefit izbora Dustera sa tim motorom u odnosu na (jeftiniji) Jogger?

Mare

Citat: Trumpeter poslato 21.07.2024. - 18:39Jedno pitanje, koji je optimalni broj obrtaja za TCE 90 motor na mom Stepveju 3. Zbog turbine pitam. Ja imam naviku da lagano vozim pri manjim brojevima obrtaja nikad ga ne gazim.
Između 2k i 3k obrtaja.

Citat: Capriolo poslato 21.07.2024. - 21:33U varijanti sa ECO-G motorom, šta bi bila praktična prednost Dustera u odnosu na Joggera ?
U Extreme opremi Duster je (bez opcija) 21.290, a Jogger (petosed) je 20.190.
Oba su, naravno, pogon na prednje točkove.
Gde bi bio praktičan benefit izbora Dustera sa tim motorom u odnosu na (jeftiniji) Jogger?

Veći klirens kod Dustera. Kod Joggera manja potrošnja, za nijansu bolje performanse. Mada su na nekim klipovima upsevali na novom Dusteru da postignu 6 litara tng na 100km.

Jeftinije gume za Joggera, dok za novog Dustera nema ništa ispod 12000 rsd (215/65/16, 215/55/18 i dalje).

Čini mi se da je kod Dustera bolja pozicija sedenja.

LeNgenda

To jeftinije gume za Joggera uzeti sa malom rezervom, 205 60 16 jeste jeftinije od Dusterovih R16 ili R18, ali je dimenzija idiotska i bar 20% skuplja od 205 55 16, što je decenijski standard, pa i u Gen2 Dacijama.
Интелект не може да се глуми. То је ипак наш терен.

glavonja3

Nije bas tema o kojoj pisete, ali je moj utisak da sam "zaostao" ili "van vremena i prostora" dok citam sta pisete o cenama novih kola. Gledate koja su kola od 20 ili 30 hiljada evra bolje i slicno. Kao da je to 10 ili 20 hiljada dinara. Do juce su cifre bile dosta manje. Preostaje mi samo da padnem na koljene od iznenadjenja kolike su cifre kao stari Egipcani

https://en.wikipedia.org/w/extensions/wikihiero/img/hiero_C11.png?7c116 (ovo je hijeroglih za broj "veoma veliki")

:wave:

saša61beograd

#96
Nisi "zaostao i van vremena i prostora".U Evropi je trećina ljudi odustala od kupovine novih kola (u zadnjih 5 godina prodaja je pala sa oko 15 na oko 10 miliona komada).A i oni što kupuju,sada kupuju Dačije,a nekad su kupovali VW .A i ti što kupuju Dačije,ne kupuju uvek Stepveja ili Dastera,nego kupuju običnog Sandera sa 65 KS.A koga ovde,kod nas,nema u prodaji.Tako da "ne cveta cveće ni u vaše preduzeće".
Tema je novi Daster i svako može da kaže šta misli i da misli šta hoće.Ostaje da sačekamo cara koji je stvarno "odvalio" 30.000 evra svojih ličnih para i kupio sebi full hibridnog Dastera.

Capriolo

Citat: Mare poslato 21.07.2024. - 22:15Između 2k i 3k obrtaja.

Veći klirens kod Dustera. Kod Joggera manja potrošnja, za nijansu bolje performanse. Mada su na nekim klipovima upsevali na novom Dusteru da postignu 6 litara tng na 100km.

Jeftinije gume za Joggera, dok za novog Dustera nema ništa ispod 12000 rsd (215/65/16, 215/55/18 i dalje).

Čini mi se da je kod Dustera bolja pozicija sedenja.

Znaš šta je u toj varijanti (uz ECO-G) jedina praktična prednost Dustera u odnosu na petoset Jogger i to samo ako uzmeš Extreme paket opreme? To što Duster u toj opremi ima i lumbalnu podršku za sedište vozača. Što će vozač da oseti kao blagodet pri dužem putovanju. Posebno ako nema više samo "20 godina".
To što Duster i sa 2WD ima veći klirens ne vidim kao prednost, jer Jogger svakako ima klirens od oko 20 cm (kada je prazan), što je takodje zaista ogroman klirens. Da pričamo o Dusteru sa 4WD ( tj. o nečem za terensku vožnju ), tada bih rekao da može da ima uticaja to što Duster ima oko 16 mm veći klirens. Krosover sa 2WD (Duster) ima prohodnost po snegu i ledu (pa i po terenu) kao bilo šta drugo sa 2WD.
Sa druge strane, Jogger petosed ima gepek o kome Duster ECO G može samo da sanja.
   

Mare

Eto, zaboravih lumbalni podršku i slažem se da je bitna. :to:

Capriolo

Ali je ima samo u Extreme opremi Dustera :)

silent

Citat: glavonja3 poslato 22.07.2024. - 08:51Nije bas tema o kojoj pisete, ali je moj utisak da sam "zaostao" ili "van vremena i prostora" dok citam sta pisete o cenama novih kola. Gledate koja su kola od 20 ili 30 hiljada evra bolje i slicno. Kao da je to 10 ili 20 hiljada dinara. Do juce su cifre bile dosta manje. Preostaje mi samo da padnem na koljene od iznenadjenja kolike su cifre kao stari Egipcani

https://en.wikipedia.org/w/extensions/wikihiero/img/hiero_C11.png?7c116 (ovo je hijeroglih za broj "veoma veliki")

:wave:

И ја имам потпуно исти осећај. Једноставно су ми све те цене нереално високе. А Дачија још спада међу приступачније марке. Кад погледам колико коштају остали произвођачи, тек се зачудим :trk:

Иду вунена времена, мислим да треба бити обазрив по питању трошења.

Mare

Pre deset godina, rata stambenog kredita mi je bila ozbiljna stavka kućnog budžeta. Danas (isti iznos kao 2014. godine +-euribor) je skoro zanemarljiva.