Veliki servis

prethodna tema - sledeća tema

Gde ste uradili veliki servis?

U ovlascenom servisu
60 (37%)
U neovlascenom servisu
63 (38.9%)
U privatnoj reziji
31 (19.1%)
Nema potrebe
8 (4.9%)

Ukupno glasova: 162

kiconix

Samo da napomenem da je pumpa kod mene izdrzala 78000 km i kad je pocela da curi trosila je 1 l na 10 km.
Vasa vozila pa se igrajte ali za ovlascenog servisera je jako neozbiljno da daje ovakve izjave.

Ljota

Napomena: zaboravio sam da napisem da je logan pregurao tek nesto preko 64 000 km.
                Pozdrav svima sa Lefkade! :wave:

Aleks

Prvi veliki servis sam radio na 50.000km auto je bio star nepunih 6 godina. Pumpa je krenula da curi - fabricka iz prve ugradnje.
Iskustva su razlicita, po meni veliki servis je cista preventiva koje se treba pridrzavati bez ikakvog izgovora.
Ja sam napravio malo odstupanje kod velikog servisa, u 6 godini na 50.000km umesto na 4 godine i 60.000km sto nije strasno u odnosu na preporuku proizvodjaca ali se ispostavilo da je to bio plafon.
Vasa vozila- vasa volja.  :ziveli:

Srkson

Da podelim sa vama da sam kontaktirao AS Krstevski za prvi (71000km) veliki + mali servis i evo cena koje sam dobio:

ZUPČASTI KAIŠ, NATEZAČ ZUPČASTOG KAIŠA ŠPANER GATES SET - 9.800,00
PUMPA ZA VODU SA DIHTUNGOM SIL SELERI   5.200,00
KAIŠ REBRASTI PK, NATEZAČ PK KAIŠA KLIZAČ - ROLER, NATEZAČ PK KAIŠA ŠPANER  GATES SET - 8.600,00
ANTIFRIZ (3 lit.) TOTAL G12 - 1.800,00
MOTORNO ULJE 5W30 (5 lit.) ELF EVOLUTION SXR - 2.650,00
FILTER ULJA RENAULT - 800,00
PODLOŠKA ČEPA KARTERA - 0,00
FILTER VAZDUHA RENAULT   - 1.300,00
FILTER POLENA PURFLUX - 900,00
ČIŠĆENJE DIZNI    ULTRAZVUK - 2.200,00
RAD - 6.500,00

UKUPNO: 39.750,00


U cenu rada ulazi i sledeće:
PREGLED KOMPLETNOG VOZILA
ČIŠĆENJE DRENAŽNIH OTVORA
TEST SVIH RAČUNARA NA VOZILU
PROVERA SIGNALIZACIJE I KLIMA UREĐAJA
PREMEŠTANJE TOČKOVA NAPRED NAZAD
OTPRAŠIVANJE KOČIONIH OBLOGA U DOBOŠIMA

Garancija: 60000km

Brend GATES je ponuđen na moj zahtev, a za PK kaiš sugerisali su da je 100% bolje staviti Hutchinson.
Iz neznanja pitao sam i za štelovanje ventila na motoru (K4M 606), ali mi rekoše da se ventili ne šteluju, jer motor ima hidraulične podizače. (šta god to značilo  :conf:)

kiconix

Izuvanje kao i obicno, garancija smesno mala, kao i obicno.
Za stelovanje ventila su u pravu.
Jedino ostaje tvoja odluka.

Srkson

Izuvanje kažeš? E zato sam i podelio info sa svima vama da mi pomognete upravo kod formiranja te moje konačne odluke. Gde i kako mogu da uštinem od svake pojedinačne cene i da mi na kraju ostane nešto para za cipele?


Sent from my iPhone using Tapatalk

kiconix

Spisak iskoristi, nemoj da ti bude teško da izokrećeš telefone.
Ovo čišćenje dizni mislim da nije potrebno ako auto radi na benzinu kako treba.

Srkson

To sigurno nameravam da uradim, ali i tu ima "ali"
Ukoliko sve sam kupim i donesem u servis na ugradnju (pisem generalno za sve servise), moguće je, ukoliko se ne daj Bože nešto desi ili krene po zlu, da majstor optuži rezervni deo koji sam ja doneo. Ovako kod pogodbe "ključ u ruke", pa i ako je malo skuplje, garancija od 60000km dobija na težini.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Loganovac

Interesantna stvar ta garancija od 60.000km... Šta to znači, da sledeći servis mogu da radim tek posle pređenih novih 60.000km, makar to bilo za 20 godina?  :ces: I da li starost vozila igra ulogu?
Evo i ja čekam konkretne savete, ista meta, isto odstojanje...   :c:
Okolnost: kipuća voda - krompir omekša ali jaje otvrdne.
Dakle, ne žalite se na okolnosti već razmislite od čega ste napravljeni.

hobbista

Garancija 60.000 je puna kapa. Mislim da je proizvođačka garancija za pumpu/set zupčastog 50.000km :ne:
I, treba proveriti - mislm da je vremenska garancija 2 godine na delove.

Cena za rad je manje više korektna obzirom da je 16v.
Postao sam Kalif umesto Kalifa  :D

Srkson

#805
Aj da kažemo da garancija od 60000km tu samo figurira. Ja bih to više nazvao kao kakvu-takvu obavezu majstora da posao uradi ljudski koliko je god to moguće da ne bi sebe doveo u problem da ponovo sve radi i pokrije štetu ako isfušeriše. Sa delovima koje ja donesem, a na kojima sam "zaradio cipele", veća je verovatnoća za fušeraj, jer time postoji mogućnost za ograđivanje i manipulaciju.


Sent Srkson by Tapatalk

Keka

Sa cenama delova nisam u toku, ruke su povoljne, ali su zaboravili svecice, kociono ulje, ulje za menjac, a ako rade po PS za 16v ce trebati i neke dzidzabidze za blokatore radilice.
Valjda mogu i ja jednom u zivotu da budem svaki dan pijan!


Loganovac

Da malo osvežimo gradivo što se tiče 16V motora i "čepa 435" od 1800 dinara http://www.daciaforum.in.rs/index.php?topic=1117.msg55279#msg55279
Okolnost: kipuća voda - krompir omekša ali jaje otvrdne.
Dakle, ne žalite se na okolnosti već razmislite od čega ste napravljeni.

jasho

#808
Ruke su ok, cene delova su tu negde, recimo ovako sve što možeš sam da uzmeš u auto prodavnicama uvećano za  maximalno oko 10 % što je ok cena čisto da se ne misliš oko garancije na delove (recimo pogledaj cenu ulja za motor jeftinije nego kod uvoznika Profaco http://www.profaco.rs/proizvodi/putnicka-vozila/elf-ulja/sinteticka-ulja/elf-evolution-sxr-5w40.html),  Gates je najskuplji, i ja sam imao ponudu za njega, ali sam se odlučio za jeftiniju varijantu sa Dayco i Hutchinson delovima.

Generalno, uvek razdvoji mali od velikog servisa ako možeš, manji je udar na budžet.

Eno ti Loganovaca i njegovog računa pre četiri godine cifra skoro ista za 1.6 motor, a četri godine nije mali protok vremena, pozovi ovlaštene servise pa nam javi cifru za sve ovo, bilo bi zanimljivo uporediti! :ziveli:

Srkson

Svećice su promenjene pre 3500km, kočiono ulje ću menjati na 90000km, a ulje u menjaču ne pada mi na pamet da menjam pre 120000km. I ovaj veliki servis radim po svom nahođenju sa zakašnjenjem, znači svesno. U knjižici može da piše šta god hoće. Imao sam ja Logana 2005, pa sam sve radio po knjižici kod Žive. Kad smo sve raskolopili na 60000km videlo se da nije imalo potrebe bilo šta dirati još minimum 20000km. Naravno svesno sve radim iz ličnog iskustva, ali nikome ne preporučujem isto.
Izvinjavam se jashi i svima vama što nisam naveo da je motorno ulje moje i da sam ga kupio kod Profaco-a. Znači ulje nije iz ponude od AC Krstevski.
Ako su te dodatne džidžabidžice čepovi dodaćemo i njih. Da li je potreban jedan čep ili dva? Ima li još nešto što sam zaboravio? (izuzeti kočioni sistem i menjač)