Veliki servis

prethodna tema - sledeća tema

Gde ste uradili veliki servis?

U ovlascenom servisu
61 (37.2%)
U neovlascenom servisu
63 (38.4%)
U privatnoj reziji
31 (18.9%)
Nema potrebe
9 (5.5%)

Ukupno glasova: 163

mosurm

Ja sam prvi veliki servis radio na 70000, a drugi na 140000. Do sada sam sa loganom prešao 183000 i nisam imao nikakvih problema. Oba puta sam menjao sve što je predviđeno da se menja na njemu (zupčasti,PK, španere,pumpu...). Skinuti delovi su oba puta bili kao novi tako da smatram da bi bez većih problema servisni inteval mogao da bude 80000 ako ne i više.
Na prvom velikom servisu su me poštenski odrali u ovlašćenom servisu ( 2009 sam veliki servis platio 42000 u AC Marković), posle sam se opametio pa kupio delove i otišao kod normalnog majstora koji mi ih je zamenio.

drzarkod

Ovaj post mnogo govori o celoj temi u dve recenice.... :too:

Loganovac

Govori i onaj o stojadinu koji je prešao 180 hiljada bez velikog servisa. O dilemi kada raditi veliki servis jedino statistika može da da neki značajan podatak, uvek ima i jednih i drugih krajnosti. Ne možemo na ovaj način da uopštavamo stvari, samo sam to hteo da rečem  :ne:
Okolnost - kipuća voda, koja krompir omekša ali u kojoj jaje otvrdne.
Dakle, ne žalite se na okolnosti već razmislite od čega ste napravljeni.

samsung

Zamenjeno na loganu 2005.godiste po prvi put na 22.000km zupcasti i pk kais ;stavljeni zamenski dayko . Vod.pumpa i spaner ostali stari do daljnjeg.
Stari kaisevi izgledaju kao novi.... :ces:

Takodje skinute fabricke svecice equiem  stavljene denso sa jednim krakom k20pr-u.....
pozdrav iz St.Pazove

Zoran

Moj Dayco  fura već 90 000 km bez problema.  Dobra je to marka izgleda.
Sam svoj gazda - vazda.

vujanovgoran

Pazi da ne prefura  :wink:
Dizla je dizla
i opet dizla!!!

Zoran

Pregledao sam zupčasti, izvrsno izgleda.
Sam svoj gazda - vazda.

glavonja3

Posle 65 hiljada km i tri i po godine sam zamenio set zupcastog i pk kais. Vodena pumpa nije dirana jer jos moze izdrzati-kazu kada dodjem na redovan mali servis pogledace pumpu ponovo. Zamenjen je antifriz neki Modricin sa Total Glacelf G12+ crvene boje, vraceno 0,5l od datih 3l mog antifriza. Dest. voda je iz Maksija. Stari delovi su SKF i Hacinson i po meni su odlicnog izgleda i mogli su jos izdrzati. Ipak zamenio sam ih jer sam 2-3 puta palio auto na guranje kada mi se senzor polozaja radilice onecistio (pisao sam ranije o tome).

Moje pitanje: da li se moze nekako (zavlacenjem ispod auta, lampom, ogledalom) videti u kom je stanju vodena pumpa a da se ne skidaju delovi oko motora? I kako, gde?

Keka

Sta ako na malom servisu ustanove da pumpa curi i da mora da se menja? Ponovo menjaju i zupcasti i spaner? To se tako ne radi.

Ako se dobro secam pumpa se ne vidi bez rastavljanja.
Valjda mogu i ja jednom u zivotu da budem svaki dan pijan!


Zoran

#519
Ako vodena pumpa pušta pojavit će se tragovi na parkingu gdje parkiraš. Kod imalo značajnijeg gubitka tečnosti, pojavit će se tragovi između crne plastike (koja prekriva zupčasti) i bloka motora, na prednjoj strani, prema hladnjaku. :wave:
Lampom i baterijom ne možeš doprijeti do pumpe.  :ne:
Sam svoj gazda - vazda.

Loganovac

... i sad ćeš zbog tih "ušteđenih" 30 EUR da se svakog vikenda  zavlačiš pod auto i da tražiš tragove curenja...  :banghead:
Okolnost - kipuća voda, koja krompir omekša ali u kojoj jaje otvrdne.
Dakle, ne žalite se na okolnosti već razmislite od čega ste napravljeni.

saša61beograd

Pumpa se,u načelu, menja.Međutim,ima na forumu i onih koji je nisu menjali pa ona tera drugi krug bez problema.Ima i onih kojima je nova pumpa relativno brzo procurela.Nije nemoguće da nova pumpa u startu bude lošija od stare,fabričke.Ipak su našem članu tu pumpu procenili u zvaničnom servisu,nekome se mora verovati.

Loganovac

Neki veruju i Ljubiši Trgovčeviću, a ja ne verujem da bilo ko može odokativno, samo pogledom da proceni da će pumpa izdržati do sledećeg velikog servisa. I ne verujem u teorije zavere da se u fabrici ugrađuju neke ekstra kvalitetne pumpe a u servisima nam uvaljuju bofl. Problem može da nastane: a) kad počneš da obilaziš radnje i tražiš najjeftiniju da bi "uštedeo" neki dinar, i b) usled nesavesne ili nestručne ugradnje. Oba ova rizika su, cenim, minimalna u renomiranom ovlašćenom servisu. Tako mislim, tako se i ponašam. Pumpu sam menjao prema planu posle 4 godine (45000km) na velikom servisu, pre tri godine. Sada sam na 72.000km bez problema, kuc, kuc...
Okolnost - kipuća voda, koja krompir omekša ali u kojoj jaje otvrdne.
Dakle, ne žalite se na okolnosti već razmislite od čega ste napravljeni.

roolet

pumpa je spaner, menja se kao i ostali spaneri

Loganovac

Kako španer? Pumpa ima svoju remenicu koju pokreće zupčasti kaiš, a on ima svoj španer. Dakle, pumpa se pokreće gonjenom remenicom.
Okolnost - kipuća voda, koja krompir omekša ali u kojoj jaje otvrdne.
Dakle, ne žalite se na okolnosti već razmislite od čega ste napravljeni.