Veliki servis

prethodna tema - sledeća tema

Gde ste uradili veliki servis?

U ovlascenom servisu
61 (37.2%)
U neovlascenom servisu
63 (38.4%)
U privatnoj reziji
31 (18.9%)
Nema potrebe
9 (5.5%)

Ukupno glasova: 163

hobbista

Da li je menjana pumpa za vodu i svi lezajevi - spaneri?
Postao sam Kalif umesto Kalifa  :D

Logan Base

Mjenjana je pumpa i španer , stavio sam ranije gor i slike ako se ne varam. Strah me da nije nešto prejako stegnuo il ne zamjenio mi uopće španer  :agr:

hobbista

Da, sad sam pogledao  :to:
Malo mi je cudno da se cuje samo kada se zagreje, ali po opisu upucuje na neki lezaj.
Ako je pretegao zupcasti, najbrze strada pumpa za vodu. Pretpostavljam da je neki drugi majstor konstatovao da PK kais nije pretegnut?
Postao sam Kalif umesto Kalifa  :D

zac

#198
Tacno je, ali mi je cudno da za dve nedelje propadne lezaj pumpe, cak i da je pretegnut kais.  :ces:

Da li si siguran da je sve zamenio, i da li ti je dao stare delove?

Logan Base

Opet sam dio večeri proveo u garaži. Nisam siguran,al čini mi se da ipak buka dolazi iz alternatora. Sutra ću otići negdje da malo popuste remen,pa ću vidjet što će se dogoditi. Nedavno je stari moj na svom golfu 2 mijenjao zupčasti i španer i nakon tjedan dana je otišao lager na alternatoru, al čulo se je baš škripanje iz njeg. Bio je još originalni i pri kraju,pa nismo to uzeli za veliko zlo. Čini mi se da ja sad imam isti slučaj. Najgore je što mi je to napravio čovjek koji radi u servisu,pa si onda mislim kud da vozim auto na servis :banghead: . Čini se da je svaki popravak rulet. Kad se obogatim kupovat ću novu Daciu prije svakog velikog servisa.

Zoran

Danas zamijenio: zupčasti, vodenu pumpu i španer. Ventili štelovani, kočiona kliješta razrađena. Motor radi nemirno na leru i slabo vuče uz brdo. Mora da sam omašio jedan zub. Sutra ću opet u kanal...
P.S. Stari dijelovi su u izvrsnom stanju ali mi fotoaparat nešto šteka a Miroslav mi nije tu.
Sam svoj gazda - vazda.

Keka

Da ne steka zbog ventila?
Valjda mogu i ja jednom u zivotu da budem svaki dan pijan!


Zoran

Ventile samo prešao (usisni 0,15 i izduvni 0,50 mm) onako kako sam nekada prije skoro dvije godine stavio. Ovaj blokator radilice nije odradio posao. Remenicu sam jedva skinuo a niko se nije žalio. Kod mene su izgleda krajnje kontra tolerancije pa je zato tako teško sišla.
Prezadovoljan sam stanjem koje sam zatekao u predjelu zupčatog kaiša...
Sam svoj gazda - vazda.

Loganovac

Ako može malo jasnije... Ventile samo prešao... Zašto blokator nije odradio posao? Stanje u predelu - španer, nema curenja, kaiš ko nov ili...
Okolnost - kipuća voda, koja krompir omekša ali u kojoj jaje otvrdne.
Dakle, ne žalite se na okolnosti već razmislite od čega ste napravljeni.

Zoran

Danas posao ponovljen i problem rijesen - vec sam na putu sa sve prikolicom. Cista pocetnicka greska omasio sam za zub. Loganovac- nekako mi ove oznake na zupcastom nikako nisu u skladu sa oznakama na radilici i bregastoj.Zanemario sam crtice na zupcastom a montirao sam samo po oznakama sa radilice i bregaste. Stari zupcasti je u izvrsnom stanju. Gates sa sve slovima koja se i sada mogu citati.Ni jedne pukotine oko zuba iznutra. Vodena pumpa kao da je juce stavljena. Zatezac ima malo suma i mazivo je pustao na semering u manjim granicama.Slike ce biti starih dijelova posto je Miroslav spavao do kasno. Disk plocice imaju 10 mm obloge makon 110 000 km kocenja motorom. Bit ce prilike da ih slikam jer ce kod mene jos dugo biti.Ovaj posao namjeravam ponoviti nakon 130 000 predjenih km. :wave:
Sam svoj gazda - vazda.

Deda

62K veliki servis u slobodnoj reziji kod odlicnog majstora, namerno necu da kazem u kom servisu radi,lol...
cena prava sitnica 29500 ali pored svih zezalica menjao mi i prednje kocnice, stavio nove
sve mi izmenjao
kais izgleda kao nov, ostali delovi super ok

na pitanje, zasto se radi ovaj glupavi veliki servis, odgovor je da su to izmislili veliki servisi da uzmu kintu
za isti servis mi je trazeno 45K sa popustom od 20% do nekog datuma, ja se zahvalio

Vise ne idem u servis osim onog trenutka kada budem resio da uzmem novu Daciu i zamenim ovu moju lepoticu...

zac

Zoki  :aplause: , sada videh postove, nisam bio tu za praznike.
Imam par pitanja za tebe:

-Da li si zatekao reper na poklopcu semeringa radilice? Kod mene ga nije bilo, samo na remenici zubcastog kaisa, pa sam ga sam kirnovao i obelezio flomasterom pre skidanja starog kaisa.  :ces: I crtice na novom kaisu su mi se poklopile (takodje Gates kais)  :ne:  Auto posle radova ide normalno, kao i pre.  :nami:
-Kako ti blokator nije pomogao? Posto sam skidao karter mogao sam videti da blokator tacno udara u kontrateg radilice na prvom cilindru. Remenicu PK-kaisa nisam otpustao pomocu blokatora, posto je neko pominjao da moze da se iskrivi. Koristio sam ga po skidanju remenice PK-kaisa da mi drzi radilicu u fazi.
- Zasto si uzduvne stelovao na 0.50mm kada idu od 0.25-0.3mm. Mislim da si preterao, zveckace bez potrebe. Usisne si isao na vecu toleranciju u fabrickim okvirima, sto je OK. oni idu od 0.10-0.15 mm. tako sam i ja.  :to:
_Kakvi su ti diskovi sa tim fabrickim plocicama? Imam utisak da su jako tvrde i da se vise trosi disk nego plocice. ja sam promenio na 38 000 iako su imale mesa 10-tak milimetara. Diskovi blago istroseni (nisu jos za obradu) a stavio sam nove koje su navodno mekse i cuvaju diskove.

Pozdrav, drago mi je da se jos neko odlucio za ove radove, za sada smo dvojca.  :respect: :aplause:

Zoran

#207
Doboj (na putu sam).Ima reper na zupčaniku od radilice - ništa nisam trebao kirnerovati. Ventile stavljam na izduvu veće zazor jer se tako postiže malo manja potrošnja pošto radni takt traje duže - po mojoj tvrdnji. Danas mi se upali chek. Stanem i pogledam kad ispalo crijevo od oduška iz kućišta filtera zraka. Vratim na mjesto i tek nakon oko 100 km je ugasio chek.
P.S. Pločice jesu malo tvrđe i jesu diskovi malo potrošeni ali neću ništa dirati  :wave:
Sam svoj gazda - vazda.

zac

Nisi me razumeo, ima reper na remenici (zubcaniku) radilice, ali nema na kucistu semeringa. Moras imati dva repera da bi radilicu postavio u fazu, taj na remenici zubcastog kaisa nista ne znaci bez repera na fiksnom delu bloka. Ja sam kirnovao (obelezio reper) bas na poklopcu semeringa (aluminijumski odlivak), pre skidanja starog zubc. kaisa.

Mislio sam na ovo:


Zoran

Da nisam razumio na sta si mislio. I kod mene nema na kucistu oznake. Na forumima negdje sam nasao da za nas motor obe oznake moraju biti na zamisljenom pravcu koji prolazi kroz osu radilice i osu bregaste. Tako da jesam tu neke crtice stavljao ali se nisam na njih bas obazirao.
Sam svoj gazda - vazda.