Kupovina nove Dacije

prethodna tema - sledeća tema

Capriolo

Običan Sandero u Nemačkoj startuje sa 8.990,00 €.

To ne bi moglo kod nas da se ( novo) uveze ?

Goky

Juče bio u servisu i prodavac mi kaže da može da se desi da Renault/Dacia odustane od zagarantovane cene koja je bila  prilikom sklapanja ugovora kao što je to do sad.
Što se tiče cena, cene idu gore i vreme kada je auto bio pristupačan (čak i nov) izgleda da odlazi u istoriju.
Trenutno se kod nas nudi samo jedan, najskuplji paket, opreme i za Logana i za Stepway.
Sandero Stepway 1.0 TCE 90 Expression
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Sandero Stepway TCe 90 Prestige
Dacia Sandero 1.4 MPI Laureate
Fiat Punto Mk1 1.2 8v + TNG
VW Buba

Trumpeter

#482
Što se tiče promene cene na  već kaparisan auto, moj sandero već ima broj šasije iako se očekuje da bude proizveden krajem aprila, znači Dacija ga je već pre 5 meseci uračunala u svoj bilans po ceni koju je dogovorila sa dilerom a on dodajući svoju proviziju prezentovao meni i posle mog prihvatanja tih uslova uzeo kaparu kao potvrdu moje namere da kupim vozilo.
Više puta mi je jasno rečeno da mi se garantuje dogovorena cena.



.

Veterinar

Kod koga si kaparisao?
Ja sam kaparu dao Reno Savi. Ugovor je zaključen na osnovu cene vozila kakva je u momentu zaključenja ugovora. Njihov odnos prema meni kao kupcu je do sada, od trenutka kada smo počeli da se dogovaramo u vezi Joggera, bio korektan.

Trumpeter

I moj utisak je da su korektni. Čitajući strane forume niko ne spominje mogućnost naknadne korekcije dogovorene cene iako se i kod njih od narudžbe čeka više meseci. Da je tako nešto izvodljivo sigurno bi se o tome pisalo.

Capriolo

#485
Okrenem telefonom dva dilera dačije, u po dva-tri navrata svakog, sa vremenskom distancom, pa i kod istog dilera, tako da mi sam imao prilike da po istom pitanju ( šta je tačno dostupno, koja oprema i kada) razgovaram sa različitim prodavcima istog dilera. I "prodavac A" jednog dilera ti kaže npr. najranije dostupan je tada i tada Sandero u paketu Confort (sa ovim ili onim opcionalom), a "prodavac B" tog istog dilera ti u sledećem razgovoru kaže da je najranije dostupan samo neki niži paket. A kada ja prodavca B upitam kako je to moguće ako mi je prodavac A te iste firme pre dva sata rekao nešto sasvim drugo, dobijem odgovor, otprilike: "Pa, to je vozilo kolege i očito je neki njegov kupac otkazao, nije dobio kredit ili lizing za već naručena kola, a ovo što sam vam ja rekao, to je poručeno vozilo mog kupca kome nije odobren lizing".
I ja se sada pitam, da li kola prodaje diler kao firma (pa je svejedno da li sam ja razgovorao sa Žikom, Mikom ili Đurom kao zaposlenim prodavcem kod istog dilera) ili prodaju kod dilera potpuno samostalno i nezavisno neki Žika, Mika ili Đura, pa ja onda treba kod istog dilera posebno da razgovaram sa svakim od njih, da vidim šta oni lično imaju u ponudi?

Mislim da je to teška bruka. I da to tako ne bi smelo.

Zoran

Ja šta je nego bruka.
Sam svoj gazda - vazda.

Veterinar

#487
Još veća bruka je kad porucis vozilo u jednom paketu, oni kažu da je stiglo i daju ti uplatnicu, a onda ti kad se vratis iz banke kažu da vozilo nije sa tom opremom, nego niži paket.
Ja sam ovaj put stavio na test Reno Savu. Gospodja Svetlana mi je dala odgovor na svako pitanje do sada. Konačne utiske cu da iznesem kad budem za volanom novog automobila.

Trumpeter

Mene moj diler svaki put na moje pitanje kad  će moje vozilo, svaki put pita "šta sam vam ono prošli put rekao"
:)

maestral5747

Citat: Capriolo poslato 17.03.2022. - 18:21
Okrenem telefonom dva dilera dačije, u po dva-tri navrata svakog, sa vremenskom distancom, pa i kod istog dilera, tako da mi sam imao prilike da po istom pitanju ( šta je tačno dostupno, koja oprema i kada) razgovaram sa različitim prodavcima istog dilera. I "prodavac A" jednog dilera ti kaže npr. najranije dostupan je tada i tada Sandero u paketu Confort (sa ovim ili onim opcionalom), a "prodavac B" tog istog dilera ti u sledećem razgovoru kaže da je najranije dostupan samo neki niži paket. A kada ja prodavca B upitam kako je to moguće ako mi je prodavac A te iste firme pre dva sata rekao nešto sasvim drugo, dobijem odgovor, otprilike: "Pa, to je vozilo kolege i očito je neki njegov kupac otkazao, nije dobio kredit ili lizing za već naručena kola, a ovo što sam vam ja rekao, to je poručeno vozilo mog kupca kome nije odobren lizing".
I ja se sada pitam, da li kola prodaje diler kao firma (pa je svejedno da li sam ja razgovorao sa Žikom, Mikom ili Đurom kao zaposlenim prodavcem kod istog dilera) ili prodaju kod dilera potpuno samostalno i nezavisno neki Žika, Mika ili Đura, pa ja onda treba kod istog dilera posebno da razgovaram sa svakim od njih, da vidim šta oni lično imaju u ponudi?

Mislim da je to teška bruka. I da to tako ne bi smelo.

Pa i njima je nezgodno kad stigne auto koji netko neće preuzeti. Šta da rade s njim, oni ga moraju platiti proizvođaču. Dakle u interesu im je što prije baš taj prodati

Veterinar

Javila mi se danas gospodja Svetlana. Stigao im je Jogger za izlaganje, a nas se očekuje posle prvomajskih praznika.

Capriolo

Pogledah danas kratko Joggera dok sam čekao papirologiju oko testne vožnje Sandera. Jogger je na zadnjoj klupi baš bogat sa prostorom. Od mene desetka za to.
Ono što me malo razočaralo kod Sandera, onaj 1,0 ima malo više izražene vibracije. Vozio sam par savremenih 3-cilindraša (Toyota, Honda, Ford, VW, Fiat ...), ali su subjektivno svi ugladjeniji po pitanju vibracija. Naravno, zvučno, svi oni "frkću", kao što je to uobičajeno za 3-cilindraše i to mi uopšte ne smeta. One vibracije me malo iritiraju.

kiconix

Ima li nesto sto tebe ne iritira?
Pitam na osnovu postova.
Inace, ja te vibracije kod mene nit osecam, nit cujem to frktanje.

Capriolo

Naravno da ima dosta stvari, pa i kod Sandera (i Dačije uopšte ) koje me ne iritiraju. I koje su veoma pozitivne. Inače ne bih ni otišao da ga probam, jer nam je na poslu iskrsla hitna potreba za još jednim vozilom.
A što se tiče vibracija 3-cilindraša, isti motor ne mora da generiše za vozača (pri jakom ubrzanju) iste vibracije u dva različita modela. Nije isto kada voziš npr. TSI 95 u Fabiji i TSI 95 u VW Polu.
Probao sam danas dva Sandero Stepway-a TCe 90, jedan sam vozio i po auto putu i nemam dilemu da li ima vibracija i u kojim uslovima, pa i kada se potpipi gas do kraja. Forsirano ubrzanje je najbolji režim rada gde to dolazi do izražaja.
Što se tiče "frktanja", svaki 3-cilindrični motor ima zvuk svojstven 3-cilindrašima. I čovek (očuvanog čula sluha) tu ne može da pogreši. Bez razlike da li sluša prastari 3-cilindrični Daihatsu Charade ili neki savremeni motor.

kiconix

Tu se apsolutno slazem, ali kad vec pazaris trocilindrasa, to ne uzimas za manu.
Ja iskreno o tome ni ne razmisljam.