Kupovina nove Dacije

prethodna tema - sledeća tema

Veterinar

Dragance, srećnu kupovinu želim!  :friends:
Kao vlasnik belog auta, bez problema bih uzeo belog. Za tu razliku u ceni boje bih se vozio 7000km, na tvom mestu.  :wave:

zaki

Ma kad budu videli da se više uzima bela ima da i nju stave kao doplatu što su več uradili sa Klijom, a osnovna bez doplate će biti, recimo g*vno žuta ili isprana teget, samo da bude što manje dopadljiva pa će dopalata za neku zgodnu boju postati neophodnost.
:D

kovdejan

Kad sam uzimao MCV-a nisam uzeo belu boju samo zato što je komet siva bila na stanju, nije mi se čekalo nekoliko meseci. Logan 1.4 koji imam je bele boje, mnogo zahvalna za održavanje.

Boqy


kiconix

Propadose i povukose i Reno sa sobom.

Veterinar

Hm. Kad su drzave pocele da pomažu narod koji je bio u očaju zbog situacije sa koronavirusom komentarisao sam da ce to morati, pored ostalog, da dovede do inflacije i poremećaja na tržištu nekretnina i automobila. Bile su dobre prilike za pazare pre oko godinu dana.
E sad, to što se Sandero prodaje u Evropi je stvar lošijih finansijskih prilika i posledičnog prevladavanja zdravog razuma. Naravno, Dacija se dokazala tokom godina, pa je ovo pravi trenutak za nju. I trenutak da Renault preko nje zadrži pozicije.
Bio sam na predavanju o menadžmentu u poslovanju. Profesor čije stavove najcesce uvazavam je prikazao izgled moje radnje i rekao kako u radnji ne bi morao da bude takav "dzumbus", da bi bilo dobro da je pult otvoren i slobodan, da kupac može da se nasloni, da bude atmosfera drugacija i da se akcenat baci na skupu hranu i opremu, jer je tu profit i to su svetski trendovi. Znaaam. Imam u radnji keks koji kosta jedan dinar, i on je pored ostalog na tom pultu. Marža - oko dvadeset para. Danas sam ih prodao 500-600. To je pet evra. Puta oko 300 dana godišnje? Za ovih sedam godina deset hiljade evra je promet tog keksića. Marža 2000. To je platilo mnogo racuna. Ako bi udeo tog keksa u prodaji bio 60% umesto 0.5% , to bi bio užas, ali bismo ostali na nogama.  :ne:

kiconix

Moj auto izasao sa trake prodat pre nego je usao u traku za proizvodnju, kostao na izlazu iz fabrike 12500e.
Trenuta cena u maloprodaji bas takvog je nesto preko 20000e.
Ista prica je kod svih, tacno je da nikakva logika ne postoji ali je tako, trziste se oporavlja ali cene ne idu dole.
Prosle godine smo pricali da ce avio prevoz trebati oporavak par godina, ove godine belezi rekordan promet u zadnjih 10.
Sve je pretumbano i logike nema, a ne treba je ni traziti, samo covek da poludi.

zaki


glavonja3

Proizvodi se i Sandero i Stepvej verzija, mislio sam da ovaj drugi samo u Rumuniji se proizvodi.

Sandaraci su samo bele boje a jedina razlika je (spolja) po branicima i felnama.

Crni branici, to nije vidjeno na Sanderu kod nas. Licno vidjam jednog takvog a znam da je uvezen iz Evrope.

Crne felne su bas zanimljive. Mada izgledaju kao da su 14 inca naspram velicine gume, mozda je opticka varka.

Uobicajena montazna traka, nema puno robotskih ruku.

zaki

Po srebrenoj boji lima rekao bih da se ipak radi sa pocinkovanom limom, samim time ne bi trebalo da bude problema sa korozijom.


Zoran

Mislim da se pocinkovan lim ne može tačkasto zavarivati.
Sam svoj gazda - vazda.

zaki

Pa koliko bi onda trajao proces spajanja karaserije kada bi ga radili nekim drugim postupkom a ne tačkastim zavarivanjem, osim toga cink je vrlo toksičan, pa bi neki drugi postupak iziskivao specijalne komore.
Tačkastim varom se spajaju  Pocinkovani limovi, CrNi limovi, Aluminijum, Niskougljenični meki čelik, Legirani čelici  itd.


Zoran

Ali je onda na svakom spoju spržen cink.
Ja mislim da se karoserija prvo izvari (spoji tačkasto) pa poslije toga ide pocinčavanje ?
Sam svoj gazda - vazda.

Mare

Da. Sklope komplet karoseriju, pocinkuju i farbaju. I ti varovi moraju se zaštititi.

saša61beograd

#239
Ovo zvuči logično,samo kako onda objasniti "delimično pocinkovanu" karoseriju kod nekih.I kako objasniti različite garancije na koroziju,6,10,12 godina?Po onome kako su meni rekli u HIT-u,garancija je 6 godina,kako je oduvek bila na Dačije.Da li su sad nešto popravili,ko zna (znaju oni tamo u fabrici,samo neće da kažu).Lično nisam optimista,jer su se trendovi u kvalitetu okrenuli naopako kod svih,sad je najvažnija ušteda svakog grama materijala,a automobili se ne prave da traju 20 godina.