Dacia Sandero (1,4 16v & 1,6 16v)

prethodna tema - sledeća tema

nebojsava

Da li u skorije vreme ima izgleda da Dacia na srpsko tržište ubaci Sandero 1,4 16V & 1,6 16V ???

DarioGTI

naprosto sumnjam, ali volio bih da se tako nesto dogodi  :to:

a cim budu i najmanje informacije o tome iscurile, saznat cemo  :gun:
Nekada:
'03 SupeRNova E7J LPG Europa - 219.200km (prodan)
'07 MCV K4M LPG Laureate A/C- 55 000km (prodan)
'02 SupeRNova E7J LPG Europa - 114.150km (prodan)
A tu je još:
'05 Logan K7M Laureate A/C - 200.000km and counting (HR)
'21 Sandero 1.0 ECO-G H4Dt LPG Comfort - 10.000km (HR)

krle

Malo je verovatno da će se uopšte pojaviti sa 1.4 16V motorom. Dacia je od početka proizvodnje Logana na svake dve godine   ponudila nešto, pa tako  očekujem da Sandero ove jeseni dobije 1.6 16v motor.

Veterinar

U nekim zemljama Stepway ima 1.6 16v motor. U nekim zemljama u ponudi je 1.2 16v. Mislim da ce nas zaobici...  :(

bmiillan

kada bi im pala prodaja ovde sigurno bi ponudili i sa tim motorima, ali za sada nemaju potrebe
nemoj na silu uzmi veci cekic

nebojsava

Uz pomoć Google translate preveden članak o Renault Sandero Privilège 1.6 16V Hi-Flexsa (http://www.webmotors.com.br/wmpublicador/Testes_Conteudo.vxlpub?hnid=39237)

Renault je odlučio zavrnuti rukave i suočiti divovi na brazilsko tržište. Primjer za to stav može se vidjeti s punu verziju Renault Sandero.

Opremljen sa 1,6-litreni 16V motor nudi ekonomičan u usporedbi s konkurencijom. Predložena vrijednost za ovaj oblik je 43.790 dolara. Verzija testirana WebMotors još uvijek ima sigurnosni paket (ABS, dva zračna jastuka i kožni volan za US $ 2.900) i metalik boja (850 dolara). Ukupno razmatranje $ 47 540. Vrijednost može biti puno, ako Sandero je u usporedbi s malim automobilom. No, iznos koji svibanj biti mali u usporedbi s prosječnom automobilu.

Renault Sandero je automobil koji uspijeva uklopiti sportski prvostupnika traže praktičnost potreban za obiteljski život.
Na primjer, kada jedan () usmjerava grotlo iz Renaulta, zasigurno je ubrzo ćete primijetiti da automobil ne posao zbog lakometalni kotači (naplatak 15 ") sa nogu 185/65 gumama. Drugi razlog koji daje Renault agresivnost su u nabore hauba, maska hladnjaka i prednja svjetla okružuje u obliku kapi. Već na strane postoji neznatna prevjes koji nudi poseban dodir. Na stražnjem dijelu slijedi smjelo s tamnim lanterns inovativan stil. Dno crta: prvostupnika može hodati dobar sa autom da ne izlažu opasnosti da netko misli da je on ukrao auto od tata.

Ali plaža se zove Sandero sa svim velikim slovima ", praktičnost". Prostora za putnike straga, prtljažnik (320 l) i udaljenosti od sjedišta do stropa korist ovaj naslov. Da bi se ideja, osoba sa 1,90 m može sjediti tiho iza bez savijanja vrata.

Život na brodu

Kontrole su dobro provode i za pregled konzole. Ima tipke na vratima i sve je centrirano ispod CD playera. Jedini nedostatak je mjesto prilagodbe gumb naredbe od retrovizora. On je ispod poluge parkirne kočnice.

Vozačevo sjedalo ima podešavanje visine stražnjeg sjedala, a putnici su vrata-magazin. Druga razlika je u dršci poklopac prtljažnika. Pametno ona je samo rupa staviti na mjesto podršku ruku.

Dimenzije

To je nevjerojatno da se toliko prostora za vozila smatraju medij. No, brojke ne lažu. Udaljenosti od međuosovinski razmak od 2,59 m, dužina 4 m, visina 1,52 m, a širina je 1,74 m i 2 m na stražnji dio. Kao komparativne stupanj Volkswagen Fox ima međuosovinski razmak od 2,46 m, 1,64 m širine i 3,80 metara dužine. To je, to je manja.

Chevrolet Meriva već je 4,04 m, 1,70 m širok (1,94 m s ogledala), 1,57 m visok i međuosovinski razmak od 2,63 m.

Usporedba dva modela sa Renault je vrlo korektno, uostalom oni su okvirne i služe korisničkih profila za koje on voli automobila za korištenje u svakoj situaciji: sportski, obiteljski, ili dan-to-dan. Meriva Flexpower opremljen 1,8-litreni motor ima prosječnu vrijednost u Sao Paulo od $ 45 670 i Volkswagen Fox sa 1,6 motorom TotalFlex je predložio cijenu od $ 41 000.

Motor i drivability

Pokretač Sandero test je 4-cilindrični u liniji 1,6-litarski, 16 ventila sa 112 KS maksimalne snage pri gorivo s alkoholom i 107 konjskih snaga s benzinom. Sandero je prosječan okretni moment od 15,3 kgm.

Od točno 1.598 ccm 16-ventila oblik je odličan za ceste, gdje je preuzeo vozilo u skladu i razvija ograničenje brzine sasvim jednostavno. Jednom u gradu, dizanje automobila neznatno oštećen. Rotacija snaga trag isporuke od 3000 o / min. Prema podacima proizvođača, ubrzanje 0-100 km / h za 10 brzina na moru se pokazala 181 km / h.
Potrošnja u gradsku vožnju auto je 7 km / l (obilježavanje je tenk na tenk), a na putu do 9 km / l. U obje opcije klima uređaj bio aktivan i goriva izabrana je povučen iz šećerne trske.

Cost-benefit

Razlika u vrijednosti 16-ventila motora 1,6 litara do 1,6 litara 8-ventil je skoro 3000 £. Ako koristite više automobila na autocestama, savjet je da se odluče za 16v motor. Prednost je performansi i potrošnje goriva. Međutim, ako vaš plaža je grad 8V verzija je najviše poželjno. Sandero u 8V motor ima 95 konjskih snaga, kada je fueled by alkohola, 14 kgm okretnog momenta i ima maksimalnu brzinu od 174 km / h. Da biste dobili do 100 km / h verziju u prosjeku traje 12 s.

Zaključak

Sandero je bio dobro wooed od strane ljudi koji imaju male automobile. Korisnici velikih limuzina ili multivans postoji samo nekoliko poglede. Verzija Sandero unos ima vrijednost od oko US $ 30 000. Uz to, on se uklapa među 10 najjeftinijih automobila u Brazilu. Automobil je snažan kandidat za dizanje kupcima Ford Focus, Volkswagen Polo, Chevrolet Astra, Meriva, Fiat Idea i na druge načine. Ako se usporedi s premium kompaktnim Sandero je jači kandidat još.

Veterinar

"Prema podacima proizvođača, ubrzanje 0-100 km / h za 10 brzina na moru se pokazala 181 km / h.
Potrošnja u gradsku vožnju auto je 7 km / l (obilježavanje je tenk na tenk), a na putu do 9 km / l. U obje opcije klima uređaj bio aktivan i goriva izabrana je povučen iz šećerne trske."


Sta su mu radili to...?  :laugh:

Keka

Valjda mogu i ja jednom u zivotu da budem svaki dan pijan!


Loganovac

Svašta je napisano (da ne kažem neku ružniju reč), ali mi ovo zvuči neverovatno  :ha:
"Razlika u vrijednosti 16-ventila motora 1,6 litara do 1,6 litara 8-ventil je skoro 3000 £."
Jedino ako izbor motora ne definiše i nivo opreme, kod nas je razlika 6-7 stotina EUR, ako se ne varam...
Okolnost: kipuća voda - krompir omekša ali jaje otvrdne.
Dakle, ne žalite se na okolnosti već razmislite od čega ste napravljeni.

Silent Bob

#9
OK, da li je moguce da u Brazilu Renoov Sandero moze da kosta preko 43k USA??!?!  I da to bude medju 10 najjeftinijih automobila. Pa nisu brazilci toliki bogatasi...
Da li zna neko u cemu je fora?  :hm:

A i potrosnja mu je zavidna... kao u TENKA (sto kaze google translate - tenk na tenk  :lau: ): 14.29 u gradu i 11.11 na otvorenom... cccc
Darvinove nagrade se tradicionalno dodeljuju ljudima koji najviše doprinesu genetskom basenu tako što same sebe uklone iz njega!

LeNgenda

Na RFS-u su nesto pricali o novom Meganu i njegovoj ceni i jedan nas covek iz Danske kaze...

CitatOvdje su cijene "okvirno" paprene.  Npr, mene je ovaj dosao 2008. nekih 30.000€ polovan. Porezi na vozila su u DK ogromni, 180%. Zanosim se mislju da uvezem iz Svabije polovan MRS R26 '07. u sirius zutoj boji, ali me ne bi kostao manje od 35.000€ do registracije... Nov Megane III karavan s 1.5 dci motorom i 6 brzina kao kod mene i autoklimom dodje nekih 280.000DKK (38400€). Bez alu felgi i slicnih dodataka...
http://www.renaultforumserbia.com/index.php?topic=4003.msg126800#msg126800


... i postovao je ovaj link: http://www.renault.dk/upload/dk/Prisliste_Megane_Sport_Tourer_DK_100301.pdf

Govori i o cenama delova...

CitatHvala, hvala. Cijene dijelova su slicne. Npr. za moju limuzinu u ovlastenom su cijene slijedece: filter goriva 110€, filter ulja 20€, filter zraka 36€, filter klime 60€, zadnje plocice 95€. Ali i primanja su visa nego u vecini EU zemalja. Npr. socijalna pomoc je oko 1000€, a pomoc s biroa za nezaposlene oko 1600€. Neka prosjecna plata je oko 2000€+.
http://www.renaultforumserbia.com/index.php?topic=4003.msg126862#msg126862

Zato ne bi trebalo da bude cudno sto su tolike cene u Brazilu, nisam bas upucen, ali zasto nekom opipljivom broju ljudi tamo standard ne bi bio kao u Danskoj, pa da to opravda ovako visoke cene... Ispada da kod nas automobili i nisu nesto skupi, zapravo, sve u skladu sa plateznom moci kupaca.
Интелект не може да се глуми. То је ипак наш терен.

Keka

#11
Cena je u Brazilskim realima ali je google translate pobrljavio sa oznakama:
CitatEquipado com motor 1,6 litros de 16V ele oferece um ótimo custo-benefício se comparado com a concorrência. O valor sugerido para esta configuração é de R$ 43,79 mil. A versão testada por WebMotors ainda conta com o pacote de segurança (ABS, airbag duplo e volante de couro por R$ 2.900) e cor metálica (R$ 850).
CitatA diferença do valor de um motor 1,6 litro 16 válvulas para um 1,6 litro de 8 válvulas é de quase R$ 3 mil.

Jedan real je oko 45,5o dinara.

Potrosnja moze da bude veca posto motor radi na alkohol.
Valjda mogu i ja jednom u zivotu da budem svaki dan pijan!


Munze

Citat: veterinar poslato 17.05.2010. - 14:41
U nekim zemljama Stepway ima 1.6 16v motor. U nekim zemljama u ponudi je 1.2 16v. Mislim da ce nas zaobici...  :(

I kod nas je izgleda u ponudi 1.2 16v motor http://www.dacia.rs/modeli-dacia/sandero/motor.html, mada ga neme u cenovniku :ne:

leotar

Mada bih volio vidjeti i kako bi se ovuda ponasao 1.0 16v HiFlex (u poredjenju sa mojim 1.4)... samo sto i on pije alkohol  :nami: