Landirenzo sa Valtek diznama?Molim za pomoc...

prethodna tema - sledeća tema

tonitaxi

Tata ima Logana 1,4 (75ks) inace taksira sa njim u Beogradu,kupio ga je novog i ugradio Landirenzo TNG.
Presao je do sada 135000 km i onda nije vise hteo da radi na leru (TNG)......ode kod majstora i ovaj mu kaze Jovo moras da ocistis dizne za benzin i da promenis dizne za TNG....Matori ocisti dizne za benzin a ove druge(TNG LAndirenzo) su mu bile skupe 75 evra komad,pa mu je majstor ubacio Valtek zute boje 1 ohm ali polovne jer nove nemaju u srbiji da se kupe.
Promeni mu sve filtere (TNG) i membranu na isparivacu,nakaci ga na laptop vozio par kilometara i nastelovao...

U medjuvremenu tata ode kod njega jos 5 puta na stelovanje i opet isto:


Auto na TNG radi na 600-700 obrtaja,slabo prima gas i lose vuce....kad stane uzbrdo mora da povuce rucnu i onda pun gas da bi krenuo...tja sta reci  tata je dobio nervni slom...i izgubio je volju da taksira....inace na benzin radi kao nov.
Kupio sam nove Valtek zute dizne u Düsseldorfu i sutra ih saljem tati za Beograd.

Pitanja:


1.Dali Valtek zute dizne 1 ohm pasuju na Landirenzo uredjaj?
2.Dali je Landirenzo isparivac kompatibilan tj.dali uopste moze da se nasteluje da radi sa Valtek diznama?
3.Ako nije koji isparivac treba da ugradi na Landirenzo uredjaj da bi radio sa Valterk zutim 1 ohm diznama?
4. Molim vas za adresu jednog ili vise servisa u Beogradu koji su specijalisti za Landirenzo i Valtek dizne?



Mnogo vas molim za pomoc jer tata je covek u godinama pa se bojim da ne dobije infarkt....Dejan Düsseldorf

Loganovac

Pa čemu služi internet? Čisto provere radi, otkucao sam u Google-u "Landirenzo Srbija" i vidi šta je izašlo:



Takođe, moram da te prekorim - očigledno nisi imao dovoljno vremena niti interesovanja da prelistaš teme koje se odnose na ćaletov problem, mnogo tamo ima da se pročita što ti može pomoći u rešavanju problema.

Savet za ćaleta - izbegavati "jeftine", "No name" servise "iza ćoška", tipa "znam čoveka" i slično. Trebalo je da odmah ode u ovlašćeni ili neki renomirani servis (prvi link se odnosi baš na jedan od tih renomiranih - odatle sigurno ne bi izašao sa nerešenim problemom).

Nisam specijalista za gasne uređaje, pa ću pustiti nekog od takvih da ti da konkretne odgovore u vezi Valtek dizni. Milsim da je u startu pogrešio što je dozvolio da mu skinu strare i ugrade (možda) još starije dizne. Isparivač je sigurno odgovarajući, pitanje kako je servisiran i naštelovan. A na poslednje pitanje sam ti već odgovorio.

Da li tih sto-dvesta EUR razlike zavređuje ovoliko muke, problema, sekiracije i (ne daj Bože) predinfaktno stanje?
Okolnost - kipuća voda, koja krompir omekša ali u kojoj jaje otvrdne.
Dakle, ne žalite se na okolnosti već razmislite od čega ste napravljeni.

slavko_bgd

@tonitaxi:

1. Valtek dizne MOGU da se "upasuju" na Landirenzo uređaj ali:
-zavisi koji ECU je na motoru (1 može 2 ne mogu)
-to (u zavisnosti od kontrolera) može da uradi samo serviser sa posebnim nivoom softvera radi promene parametrizacije injektora (ima ih 2 u Srbiji, jedan u Kragujevcu i jedan u BG i to košta debelo). Rezultati rada motora mogu biti približni "MED" diznama ali nikada identični ili bolji. Da bi se došlo do tih približnih rezultata u radu ima da se šteluje i šteluje... U suprotnom, puka zamena MED-a sa Valtekom je kao kad zamenite, daleko bilo, zdravu nogu protezom;
2. Isparivač se ne šteluje, fabrički je naštelovan. Fino podešavanje pritiska je moguće u vrlo preciznom opsegu...
3. Bilo koji sa identičnim karakteristikama LI02, ali kako sam već napisao, to nema veze jedno sa drugim
4. Odgovorio kolega Loganovac

Pozdravite tatu i recite mu da se ne sekira, zdravlje je ipak najveće bogatstvo! A i neka izračuna koliko je uštedeo novca za 135.000 km vozeći na plin i mislim da će odmah biti veseliji  :woo-hoo: